Baoblaze 20 סמ בובת חרסינה של ילדת חורף עם שמלה
משופץ

Baoblaze 20 סמ בובת חרסינה של ילדת חורף עם שמלה

ILS 2.00

בחנות

בובת חרסינה עכשווית של 20 ס"מ/8 אינץ 'עכשווית הבובה לובשת בגדי חורף דפוסי נקודה מקסימים וכובע בחום. בובה זו מעוצבת על ידי אמנים מקצועיים, יד בעדינות עם החומרים הטובים ביותר. יופי זה הוא תוספת נהדרת לכל אוסף חובבי בובות חרסינה. בובה זו היא לא רק צעצוע, אלא גם איסוף משובח ליהנות מאספנים. בובת חרסינה עכשווית של 20 ס"מ/8 אינץ 'עכשווית. הבובה לובשת בגדי חורף דפוסי נקודה מקסימים וכובע בחום. בובה זו מעוצבת על ידי אמנים מקצועיים, יד בעדינות עם החומרים הטובים ביותר. יופי זה הוא תוספת נהדרת לכל אוסף חובבי בובות חרסינה. בובה זו היא לא רק צעצוע, אלא גם איסוף משובח ליהנות מאספנים. תיאור : - בלעדי אספנות 20 ס"מ/8 אינץ 'בובת חרסינה עכשווית - הבובה לובשת בגדי חורף דפוס נקודה מקסימים וכובע בחום - שתוכנן על ידי אמנים מקצועיים, בובה זו יד בעדינות עם החומרים הטובים ביותר - יופי זה תוספת נהדרת לכל בובת חרסינה אוסף האוהבים. - בובה זו היא לא רק צעצוע, אלא גם איסוף משובח ליהנות מאספנים. מפרט : - בובה זו נעשתה חומרים רבים, הראש, הגוף ועשוי על ידי קרמיקה, הגפיים מלאות בבד והתחתית העשויה ממנה תרשים מתכת. גודל : גובה בובה : בערך.87 אינץ 'כולל : בובה חרסינה בובה 1 חתיכה מתכווננת מתכווננת : בגלל המדידה הידנית, אנא אפשר 1-2 ס"מ הבדלים בגודל. דו להבדל האור והמסך, צבע הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהתמונות. יש לנו ניסיון של שנים רבות במכירת סחורה ברשת, אנו מתמקדים במתן מוצר ושירות מיטב ללקוחות.

המאפיינים האחרים

- This doll was made many materials, the head, body and made by ceramics, the limbs are filled with cloth and the bottom made of metal.:
Size Chart:
Doll Height:
Approx. 20 cm / 7.87 inch
Package Includes:
1 Piece Porcelain Doll:
1 Piece Adjustable Stand:
Note:
Due to the manual measurement, please allow 1-2cm differences in size.:
Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures. Please understand.:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.:

הצעות דומות