בקר מאוורר קינגווין 4 ערוץ עם לד. שולט עד 4 סטים של מחשב מחשב אוהדים, עצמאי להפוך ידית שליטה, ומתאים 3.5 אינץ כונן מפרץ.
משופץ

בקר מאוורר קינגווין 4 ערוץ עם לד. שולט עד 4 סטים של מחשב מחשב אוהדים, עצמאי להפוך ידית שליטה, ומתאים 3.5 אינץ כונן מפרץ.

ILS 9.99

בחנות

ביצועים מעולים-רכיבי המחשב שלנו מיועדים לביצועים מיטביים ולמטרות רב תפקודיות באיכות גבוהה שלנו תאורה מהירות יו אס בי 3.0 רכזת כרטיס קורא סופר יכולות החוצה לבצע את השאר. מאובזר - זה כל-ב-אחד פנימי רכזת מגיע מאובזר עם 11 חריצים ביצוע זה באופן מלא תואם. מגיע עם 1 יציאת אסאטה, 3 יציאות מסוג 3.0 יציאות מסוג א', 1 יציאת יו אס בי-סי ו-6 חריצים המיועדים לקוראי כרטיסים. הטכנולוגיה החדשה ביותר-אחת המיועדת ליציאת 3.0 יו אס בי סוג-ג ויציאת אסאטה עם נגישות קדמית לשימוש קל. שלוש יציאות קדמיות נגישות מסוג 3.0-א עם מהירות סופר יו אס בי 3.0 עד 5 ג ' יגה-סיביות לשנייה רוחב פס. רכזת טעינה מושלמת לשלטון כל אביזרי המחשב שלך. תמיכה טעונה - סופר קורא כרטיסים מהיר אולטימטיבי זה תומך במגוון רחב של זיכרון, כולל זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון, זיכרון.25 " מחשב מקרה מול מפרץ. טכנולוגיות מתקדמות אלה תואמות לאחור עם יו. שירות איכותי - אנו עומדים לצד המוצרים שלנו. אם אביזרי המחשב ורכיבי המחשב שלך אינם עומדים בסטנדרטים שלך, אנו מחויבים באופן מלא לספק לך חוויה חיובית. פנה לצוות תמיכת הלקוחות שלנו בכל חשש למוצרים שלך.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות