מחזיק מברשת שיניים, מחזיק שיניים מחזיק שיניים מחזיק שיניים לחדר אמבטיה, - רב פונקציונלי, מברשת שיניים חשמלית מתלה,
משופץ

מחזיק מברשת שיניים, מחזיק שיניים מחזיק שיניים מחזיק שיניים לחדר אמבטיה, - רב פונקציונלי, מברשת שיניים חשמלית מתלה,

ILS 19.00

בחנות

רב-פונקציונלי : מארגן מחזיק שיניים משקל סופר קליל וגודל קומפקטי, אך מספיק אחסון בכדי לשים מברשת שיניים, משחת שיניים, מכונת גילוח, ניקוי פנים, מסרק, גוזם גבות וכן הלאה חומר פרימיום : עשוי מפלדת אל חלד נבחרת בדרגה גבוהה, לעולם לא חלודה, משטח מבריק לעולם לא דוהה, שימוש עמיד במשך זמן רב. גימור מצופה ניתן לגימור הפלדה מצופה חומר עמיד ומלוטש בגימור כרום מסנוור. המשטח המבריק לא ידהה בקלות. בנייה : 4 חריצי מברשת שיניים, חריץ משחת שיניים אחד; מחזיק מברשת שיניים חשמלית חריצי גודל מדויקים ומתחשבים מתאים לרוב מברשת השיניים החשמלית ומשחת השיניים בחיי היומיום. שמור על הדלפק שלך נקי : מארגני יהירות ואחסון יותר סניטרי מאשר מחזיק מברשת השיניים המסורתית שלך, אין מחזיקים דמויי כוס ששומרים על כל הבורח המלוכלך בתחתית, קל לניקוי ומייבש אוויר במהירות. גומי החלקה של NIN : בתחתית פקקי גומי קטנים שמונעים ממחזיק זה להחליק. אתה יכול לשים אותו בכל מקום של חדר אמבטיה או דירה קטנה, לעולם לא לדאוג למברשת השיניים או משחת השיניים שלך. רב-פונקציונלי : מארגן מחזיק שיניים משקל סופר קליל וגודל קומפקטי, אך מספיק אחסון בכדי לשים מברשת שיניים, משחת שיניים, מכונת גילוח, ניקוי פנים, מסרק, גוזם גבות וכן הלאה. חומר פרימיום : עשוי מפלדת אל חלד נבחרת בדרגה גבוהה, לעולם לא חלודה, משטח מבריק לעולם לא דוהה, שימוש עמיד במשך זמן רב. גימור מצופה ניתן לגימור הפלדה מצופה חומר עמיד ומלוטש בגימור כרום מסנוור. המשטח המבריק לא ידהה בקלות. בנייה : 4 חריצי מברשת שיניים, חריץ משחת שיניים אחד; מחזיק מברשת שיניים חשמלית חריצי גודל מדויקים ומתחשבים מתאים לרוב מברשת השיניים החשמלית ומשחת השיניים בחיי היומיום. שמור על הדלפק שלך נקי : מארגני יהירות ואחסון יותר סניטרי מאשר מחזיק מברשת השיניים המסורתית שלך, אין מחזיקים דמויי כוס ששומרים על כל הבורח המלוכלך בתחתית, קל לניקוי ומייבש אוויר במהירות. גומי החלקה של NIN : בתחתית פקקי גומי קטנים שמונעים ממחזיק זה להחליק. אתה יכול לשים אותו בכל מקום של חדר אמבטיה או דירה קטנה, לעולם לא לדאוג למברשת השיניים או משחת השיניים שלך. צבע : גודל כסף : מפרט קטן : - חומר : נירוסטה - צבע : כסף - גודל מוצר : משוער (L*W*H) 4.36*413 אינץ 'אריזה כלולה : 1 x מחזיק מברשת שיניים נירוסטה יש 4 ריבועים קטנים למברשת שיניים חשמלית וחריץ גדול למשחת שיניים או משהו אחר. יש לו חור קטן בתחתית. נמנע מהבעיה של "גאנק" שנבנה בתחתית שיש לרוב מחזיקי מברשת השיניים. גומי עוצר על הרגליים כך שהוא לא יחליק מסביב.

המאפיינים האחרים

- Material:
Stainless Steel
- Color:
Silver
- Product Size:
Approximate(L*W*H) 4.80*2.36*4.13 inches
Package Included:
1 x Stainless Steel Bathroom Toothbrush Holder:
It has 4 small squares for electric toothbrush and a big slot for toothpaste or something else.:
It has some small hole at the bottom. Avoids the problem of gunk building up on the bottom which most toothbrush holders have.:
rubber stops on the legs so it doesn't slide around.:
Simple and Multifunctional:
It's small and fit nicely on sink, table and dresser .:
It could not only hold the toothbrushes but also could hold the makeup brush, facial cleanser, toothbrush holder for bathroom.pen and so on:

הצעות דומות