Glvaner M4 x 12 ממ ראש שטוח מונה טורקס גיליון אבטחה ברגי מתכת, 304 נירוסטה 18-8 ברגי הקשה עצמיים עמידים בפני חבלה, ברגי עץ אנטי-גניבה.
משופץ

Glvaner M4 x 12 ממ ראש שטוח מונה טורקס גיליון אבטחה ברגי מתכת, 304 נירוסטה 18-8 ברגי הקשה עצמיים עמידים בפני חבלה, ברגי עץ אנטי-גניבה.

ILS 1.33

בחנות

גודל החוט : 4 מ"מ; אורך חוט : 12 מ"מ (כולל גובה הראש) גודל סיביות של טורקס כונן : T20; קוטר ראש : 8.4 מ"מ; תואר Dounter Sunk : 90-92 מעלות. חומר : 304 נירוסטה (A2) וללא גימור חיצוני, ביצועים גדולים יותר של חוזק ועמידות לתיקון מאשר מחברים מצופים נירוסטה או אבץ רגילים. חבילה : 100 יח '. הבורג העמיד בפני חבלה מספקים רמת אבטחה גבוהה יותר עם עיצוב הכונן שלהם המונע הסרה עם נהגי בורג רגילים. אתה יכול גם למצוא ברגים עמידים בפני ראש פאן או כפתור עמידה בפני ברגים וברגים אחרים בסוגי ראש בקלות בחנות שלנו. אל תהסס לפנות אלינו אם אתה זקוק לעזרה כלשהי. גודל החוט : 4 מ"מ; אורך חוט : 12 מ"מ (כולל גובה הראש). גודל סיביות של טורקס כונן : T20; קוטר ראש : 8.4 מ"מ; תואר Dounter Sunk : 90-92 מעלות. חומר : 304 נירוסטה (A2) וללא גימור חיצוני, ביצועים גדולים יותר של חוזק ועמידות לתיקון מאשר מחברים מצופים נירוסטה או אבץ רגילים. חבילה : 100 יח '. הבורג העמיד בפני חבלה מספקים רמת אבטחה גבוהה יותר עם עיצוב הכונן שלהם המונע הסרה עם נהגי בורג רגילים. אתה יכול גם למצוא ברגים עמידים בפני ראש פאן או כפתור עמידה בפני ברגים וברגים אחרים בסוגי ראש בקלות בחנות שלנו. אל תהסס לפנות אלינו אם אתה זקוק לעזרה כלשהי. עם ראש ה- Counder Sunk, הברגים יכולים לתפוס במהירות ולהיכנס לאובייקט במיקום שאתה בוחר ולהבריג אותו במהירות ובבטיחות. באופן מושלם לאירועים שבהם אסור לחשוף את הראש. הבורג העמיד בפני חבלה מספקים רמת אבטחה גבוהה יותר עם עיצוב הכונן שלהם המונע הסרה עם נהגי בורג רגילים. עם הראש הנקי והבהיר, הברגים יכולים לתפוס במהירות ולהיכנס לאובייקט במיקום שתבחר ולהבריג אותו במהירות ובבטיחות. באופן מושלם לאירועים שבהם אסור לחשוף את הראש. אתה יכול להסיע את הברגים האלה לעץ רך ודיקט מבלי לקדוח חור טייס. עבור עץ קשה, עדיין מומלץ חור טייס. עם הראש השטוח / Counder Sunk, הברגים יכולים לתפוס במהירות ולהיכנס לאובייקט במיקום שתבחר ולהבריג אותו במהירות ובבטיחות. באופן מושלם לאירועים שבהם אסור לחשוף את הראש. אתה יכול להסיע את הברגים האלה לעץ רך ודיקט מבלי לקדוח חור טייס. עבור עץ קשה, עדיין מומלץ חור טייס. נקרא גם כברגי עץ מונה. ברגי פיגור משושה נקראים גם ברגי פיגור משושה. בדרך כלל הם ברגי עץ גדולים המשמשים לאבטחת יער ומושלמים ליישומים כבדים. ברגי פיגור משמשים לפיגור מסגור עצים יחד, או רגל מכונות פיגור לרצפות עץ, או משמשות ביישומי נגרות אחרות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות