MORJAVA MJ-45 TRIPOD BALL HEAD PRO 1/4 360 Swivel Pro PANORAMIC GIMBAL STRAMP מערכת לירי בחוץ
משופץ

MORJAVA MJ-45 TRIPOD BALL HEAD PRO 1/4 360 Swivel Pro PANORAMIC GIMBAL STRAMP מערכת לירי בחוץ

ILS 119.99

בחנות

1 MJ-45 הוא ראש חצובה מתמחה לעדשות טלפוטו כבדות, הנמצאות בשימוש נרחב על חיות בר יורה, יורה בציפורים אקזוטי, יורה משחקי ספורט נפלאים וכו ' להילכד בקלות על ידי חצובה זו. זה מאפשר סיבוב של העדשה סביב מרכז הכובד שלה, ולכן אפילו עדשות גדולות יופעלו בקלות. משותף עם ראש מסורת, Pergear Th8 הוא מהיר ויציב יותר. זה תואם למערכת QR בין -לאומית בסגנון, הבחירה הטובה ביותר שלך לצילומי פנורמה בחוץ. MJ-45 הוא ראש חצובה מתמחה לעדשות טלפוטו כבדות, הנמצאות בשימוש נרחב על חיות בר יורה, יורה בציפורים אקזוטי, יורה משחקי ספורט נפלאים וכו ' להילכד בקלות על ידי חצובה זו. זה מאפשר סיבוב של העדשה סביב מרכז הכובד שלה, ולכן אפילו עדשות גדולות יופעלו בקלות. משותף עם ראש מסורת, Pergear Th8 הוא מהיר ויציב יותר. זה תואם למערכת QR בין -לאומית בסגנון, הבחירה הטובה ביותר שלך לצילומי פנורמה בחוץ. מפרט תיאור מוצר : 1. אורך חצובה : 210 מ"מ 2. קיבולת עומס : 8 ק"ג 3. 3/8 ″ בורג על בסיס חצובה 4. 1/4 "חוט בורג על צלחת QR למצלמה 5. משקל : חבילה של 1115 גרם כוללת : 1x MJ -45 ראש חצובה של ג'ימבל כיצד להשתמש : 1. מנוף התאמת איזון אנכי עם מצפן מובנה, ניתן להזיז את המהדק עם שחרור מהיר של ראש גימבל זה או מטה דרך התאמת ידית התאמת האיזון האנכי. התאם את העקירה למעלה או למטה על ידי נעילת מנוף התאמת האיזון האנכי בכיוון נגד כיוון השעון תוך הידוק כפתור הנעילה בכיוון השעון הוא לתקן את העקירה. כפתור הטיה כאשר ידית נעילת צלחת ההרכבה נעולה, מערכת השחרור המהירה יכולה להיות מתכווננת למשך 360 מעלות על ידי שחרר את כפתור הנעילה הנושא העליון של ציר בכיוון השעון נגד כיוון השעון. נעל את מערכת השחרור המהיר על ידי נעילת כפתור ההטיה בכיוון השעון. מנוף התאמת איזון אופקי מנוף הרכבה הבסיסית יכולה להיות מסתובבת 360 מעלות שחרור את כפתור הנעילה בכיוון השעון בכיוון השעון. ו תוך כדי נעילת הרכבה על ידי נעילת כפתור נעילת המנעול הוא כיוון השעון.

המאפיינים האחרים

1. Tripod Length:
210mm
2. Load Capacity:
8kg
3. 3/8″ screw on base for tripod :
4. 1/4 screw thread on QR plate for camera :
5. Weight:
1115g
Package includes:
1x MJ-45 Gimbal Tripod Head :
How to use:
1. Vertical balance adjustment lever with a built-in compass :
The clamp with quick release of this gimbal head could be moved up or down through adjusting the vertical balance adjustment lever. Adjust the up or down :
displacement by locking the vertical balance adjustment lever in counter-clockwise direction while tighten the lock knob in clockwise direction is to fix the displacement. :
2. Tilt knob :
When the mounting plate lock lever is locked, the quick release system could be adjustable for 360 degree by loosen the upper pivot bearing lock knob in counter :
clockwise direction. Lock the quick release system by locking the tilt knob in clockwise direction. :
3. Horizontal balance adjustment lever :
The base mount could be rotate 360 degree loosening the panning lock knob in counter-clockwise direction. While locking the base mount by locking the panning lock :
knob is clockwise direction :

הצעות דומות

Chrorine 2PC
משופץ
Chrorine 2PC
בחנות
ILS 10.31
] הערכה: