plplaaoo פוסטר מגנטי קולב, מסגרת פוסטר מסגרת תלויה, מסגרת תמונה מגנטית מודרנית מסגרת צילום DIY פוסטר גלילה מדפיס הקולב יצירות
משופץ

plplaaoo פוסטר מגנטי קולב, מסגרת פוסטר מסגרת תלויה, מסגרת תמונה מגנטית מודרנית מסגרת צילום DIY פוסטר גלילה מדפיס הקולב יצירות

ILS 2.00

בחנות

כל מגנט משובץ מתחת לפני השטח כדי להשאיר יצירות אמנות במצב מושלם מסגרות נסורות דחוסות אלה מושלמות לכרזות, הדפסים, תמונות, בד וכו '. כל סט מכיל 4 רצועות עץ, המוטמעות במגנטים חזקים שמכניס את יצירות האמנות שלך היטב. עשוי מסורת דחוסה, הגנה על הסביבה, בטוח לשימוש. הופך למתנה יקרת ערך או לקישוט מסוגנן. כל מגנט משובץ מתחת לפני השטח כדי להשאיר יצירות אמנות במצב מושלם. מסגרות נסורות דחוסות אלה מושלמות לכרזות, הדפסים, תמונות, בד וכו '. כל סט מכיל 4 רצועות עץ, המוטמעות במגנטים חזקים שמכניס את יצירות האמנות שלך היטב. עשוי מסורת דחוסה, הגנה על הסביבה, בטוח לשימוש. הופך למתנה יקרת ערך או לקישוט מסוגנן. תיאור : הגן על הכרזות, ההדפסים, התמונות והבדים שלך. העיצוב המודרני של הקולב שלנו ישפר את יצירות האמנות שלך. כל סט מכיל 4 רצועות עץ, המוטמעות במגנטים חזקים שמכניס את יצירות האמנות שלך היטב. כל מגנט משובץ מתחת לפני השטח כדי להשאיר יצירות אמנות במצב מושלם. הדרך המושלמת והמהירה לתלות את ההדפסים בביתכם. תכונות : מסגרות נסורות דחוסות אלה מושלמות לכרזות, הדפסים, תמונות, בד וכו '. מעשה של נסורת דחוסה, הגנה על הסביבה, בטוח לשימוש. הפכה למתנה יקרת ערך או קישוט מסוגנן. מפרט : מצב : 100% מותג חדש חומר : נסורת דחוסה (מט) צבע : כתמונה מראה אורך מסגרת : 21 ס"מ, 30 ס"מ, 40 ס"מ, 50 ס"מ (אופציונלי) משקל מוצר : בערך 60 G-145 GPackage כלול : 1 * מסורת מגנטית Photo Framenote : 1. משלוח מוצרים אינו כולל את Core Core. עקב מדידה ידנית, אנא אפשר שגיאה של 1-3 מ"מ (1 אינץ '= 2. יתכן שרוב הצורות בתמונה לא יוכלו להשתמש במערכת מסגרות אחת. אם אתה אוהב כמה צורות, אתה יכול לקנות מספר ערכות . צבעי הפריט המוצגים בצג עשויים להיות שונים במקצת בתצוגה.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Material:
Compressed Sawdust (matte)Color
Frame Length:
21cm, 30cm, 40cm, 50cm(optional)
Product Weight:
Approx. 60g-145g
Package Included:
1 * Magnetic Sawdust Photo Frame:
Note:
1. Product delivery does not include painting core.:
2. Due to manual measurement, please allow 1-3 mm error (1 inch = 2.54cm).:
3. Most of the shapes in the image may not be able to use 1 set of frames. If you like some shapes, you can buy several sets.:
4. The item colors displayed on the monitor may be slightly different on the display. Thank you for your understanding.:

הצעות דומות