TFD התואם התואם לאופני פלוטון+, מיוצר בארהב - כידון מוד מתאים את מיקום סרגל הידית עבור כל רוכב | עיצוב שחור - אביזרי פוגן אופטימליים)
משופץ

TFD התואם התואם לאופני פלוטון+, מיוצר בארהב - כידון מוד מתאים את מיקום סרגל הידית עבור כל רוכב | עיצוב שחור - אביזרי פוגן אופטימליים)

ILS 1.33

בחנות

השומר : (מתאים לאופניים+) להוציא יותר נוחות מהנסיעה שלך! מיצרני שמאי הכידון הקבוע המקורי הקבוע, השומר על ידי TFD מתאים בצורה חלקה את מיקום הכידון של האגן שלך כדי להתאים טוב יותר לגופך כשאתה רוכב אביזר MOD מושלם של כיתה פרו עבור אופני הפלוטון שלך. העיצוב הנוקשה השחור באנודיזציה מעניק לאביזר כידון זה מראה נוזלי נקי ותחושה מוצקה בזמן הרכיבה, ללא כאבי צוואר או כתפיים כואבים אחר כך. הנדסה הניתנת למיקום : לחוויית הרכיבה הטובה ביותר! המתאם נע בקלות ל -3 "קדימה או אחורה ומתאים 1-1/4 נוסף לשני הכיוונים עם התאמה פשוטה לצלחת הבסיס. תנועת הידוק פשוטה מחזיקה כידון במקומו, כך שהדבר היחיד שאינו ניתן לעצירה הוא הביצועים שלך. אופני הפלוטון בתמונה מיועדים למטרות איור בלבד ולא נכללות. מיועד להתאמה : מיועד לנסיעה שלך! מגדלי כידון אופניים אוניברסליים לא יעבדו עם אופניים אחרים, ומצבי אטריות בריכה זולים הם מסורבלים ודביקים. הקובץ המצורף של הסובל מיועד להתאים לאופני האגן שלך, תוך הרכבה מתחת לכידון שלך במהירות עם המהדקים המסופקים להתקנה קלה. צרף, הסתגל והלך. MOD באיכות גבוהה : בנוי עם חומרים בדרגה מקצועית לביצועים ולעמידות האולטימטיביים! המתאם מיועד להעלאת אביזרי אופניים אחרים. מודר כידון הפלוטון הזה הוא משב רוח לשימוש - אין שום דבר להתקנה או להסיר לאחר כל שימוש. פשוט הגדר, התאם את המיקום והשאיר עד לאימון הבא שלך. כולל 4 מחברים הרכבה. מיוצר בארה"ב סיבה, זה לטובה : בעיצוב צורה עליונה, אנו עומדים מאחורי כל אחד מהמוצרים שלנו כל עוד אתה הבעלים של זה! אם אתה מוצא בעיה, דבר איתנו ואנחנו נצליח. כל מכירת שמאי עוצבה ונבנתה בגאווה בצפון -מערב האוקיאנוס השקט, ומסייעת במימון אופני פלוטון עבור חולי פרקינסון. השומר : (מתאים לאופניים+) להוציא יותר נוחות מהנסיעה שלך! מיצרני שמאי הכידון הקבוע המקורי הקבוע, השומר על ידי TFD מתאים בצורה חלקה את מיקום הכידון של האגן שלך כדי להתאים טוב יותר לגופך כשאתה רוכב. אביזר MOD מושלם של כיתה פרו עבור אופני הפלוטון שלך. העיצוב הנוקשה השחור באנודיזציה מעניק לאביזר כידון זה מראה נוזלי נקי ותחושה מוצקה בזמן הרכיבה, ללא כאבי צוואר או כתפיים כואבים אחר כך. הנדסה הניתנת למיקום : לחוויית הרכיבה הטובה ביותר! המתאם נע בקלות ל -3 "קדימה או אחורה ומתאים 1-1/4 נוסף לשני הכיוונים עם התאמה פשוטה לצלחת הבסיס. תנועת הידוק פשוטה מחזיקה כידון במקומו, כך שהדבר היחיד שאינו ניתן לעצירה הוא הביצועים שלך. אופני הפלוטון בתמונה מיועדים למטרות איור בלבד ולא נכללות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות