דובר מוסיקה, דובר סטריאו שחור, למשרד ביתי
משופץ

דובר מוסיקה, דובר סטריאו שחור, למשרד ביתי

ILS 1.67

בחנות

זה לא רק רמקול נגן מוסיקה, יש לו גם פונקציה עם רדיו משקל קל וגודל קטן, קל לנשיאה.0 שבב Bluetooth עם טכנולוגיה מתקדמת מבטיח אות יציב וקול איכותי. המרחק הזה יכול עד 10 מטר. ניתן לחבר שני רמקולים בו זמנית כדי להביא צליל סטריאופוני. זיכרון גדול עם 32 גרם, תוכלו להאזין לשירים נוספים. זה לא רק רמקול נגן מוסיקה, יש לו גם פונקציה עם רדיו. משקל קל וגודל קטן, קל לנשיאה.0 שבב Bluetooth עם טכנולוגיה מתקדמת מבטיח אות יציב וקול איכותי. המרחק הזה יכול עד 10 מטר. ניתן לחבר שני רמקולים בו זמנית כדי להביא צליל סטריאופוני. זיכרון גדול עם 32 גרם, תוכלו להאזין לשירים נוספים. שבב Bluetooth 5.0 עם טכנולוגיה מתקדמת מבטיח אות יציב וקול איכותי. המרחק יכול להיות עד 10 מטר . זיכרון גדול עם 32 גרם, תוכלו להאזין לעוד שירים 3. משקל קל וגודל קטן, קל לנשיאה . זה לא רק רמקול נגן מוסיקה, יש לו גם פונקציה עם רדיו . ניתן לחבר בין שני רמקולים בו זמנית כדי להביא צליל סטריאופוני. מפרט : תיאור : זהו רמקול עם שבב Bluetooth 5.0 שמבטיח אות יציב, קול איכותי והמרחק שלו יכולים עד 10 מטר. זהו נגן מוזיקה כמו גם רדיו. זיכרון גדול עם 32 גרם, תוכלו להאזין לשירים נוספים. משקל קל וגודל קטן, קל לנשיאה.0 שבב Bluetooth עם טכנולוגיה מתקדמת מבטיח אות יציב וקול איכותי. המרחק יכול להיות עד 10 מטר . זיכרון גדול עם 32 גרם, אתה יכול להאזין לעוד שירים . זה לא רק רמקול נגן מוסיקה, יש לו גם פונקציה עם רדיו . משקל קל וגודל קטן, קל לנשיאה. ניתן לחבר בין שני רמקולים בו זמנית כדי להביא צליל סטריאופוני. ספציפיות : שבב Bluetooth : 5.0 אפקטיבי מרחק : 10 משטח סוג : סוג תגובה לתדר USBFREATIO -כרטיס פלש (לא כלול) אחסון מורחב : 32 GBShell חומר : משקל פלסטי : בערך. 560 GCOLOR : רשימת Black Package : 1 x רמקול Bluetooth 1 x כבל מטען USB 1 x כבל שמע.

המאפיינים האחרים

Discription:
This is speaker with 5.0 bluetooth chip which guarantee stable signal , high quality voice and its distance can up to 10 meters. It is a music player as well as a radio. Large memory with 32G, you can listen to more songs. Light weight and small size, easy to carry. :
Features:
1. 5.0 bluetooth chip with advanced technology assures stable signal and high quality voice. It's distance can up to 10 meters.:
2. Large memory with 32G, you can listen to more songs.:
3. It is not only a music player speaker, it also have function with radio.:
4. Light weight and small size, easy to carry. :
5. Two speakers can be connected at same time to bring stereophonic sound.:
Specifications:
Bluetooth Chip:
5.0
Effective Distance:
10M
Interface Type:
USB
Frequency Response Range:
200Hz-18KHz
Output Power:
10W
Power Supply:
Built-in 4000mAh lithium battery
Format Supported:
USB / T-flash Card(Not Included)
Extended Storage:
32GB
Shell Material:
Plastic
Weight:
Approx. 560g
Color:
Black
Package List:
1 x Bluetooth speaker:
1 x USB Charger Cable:
1 x Audio Cable:

הצעות דומות