Jiozermi 4 חבילות מהדק תפס מתנגד מתכוונן, מהדקי מתג כבד, תפס מתכוונן, מנעול עצמי של בריח, קיבולת החזקה 770 קילוגרמים
משופץ

Jiozermi 4 חבילות מהדק תפס מתנגד מתכוונן, מהדקי מתג כבד, תפס מתכוונן, מנעול עצמי של בריח, קיבולת החזקה 770 קילוגרמים

ILS 24.99

בחנות

▶ 【חבילה מכילה】 : תקבל 4 חבילות מצלמות מעל תפס ו -16 ברגי הרכבה של PCS יכולת האחזקה היא עד 770 פאונד. ▶ 【חומר מוצר】 : ברגי מהדק המצלמה עשויים ברזל מגולוון להתנגדות לקורוזיה, אנטי-רוסט, עמידות בלאי, עמידות בפני חלודה ועמידות. ▶ 【אחיזה נוחה】 : חומרת התפס היא כיסוי עם פלסטיק רך, שיכול להגן על הידיים שלך מפני פציעה במהלך השימוש. U-Sackle יכול להתאים את מרחק ההרכבה ואת כוח הגזירה. ▶ 【יישום רחב】 : תפס המשיכה מתאים לדלתות, ארון, מכונות, מכוניות, מכלולי מתקן ועבודות עץ בינוניות אחרות ליישומים כבדים. ▶ 【【100% לקוחות מאושרים】 : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנחזיר את הכסף שלך אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור איתנו קשר כדי שיהיה נכון. ▶ 【חבילה מכילה】 : תקבל 4 חבילות מצלמות מעל תפס ו -16 ברגי הרכבה של PCS. יכולת האחזקה היא עד 770 פאונד. ▶ 【חומר מוצר】 : ברגי מהדק המצלמה עשויים ברזל מגולוון להתנגדות לקורוזיה, אנטי-רוסט, עמידות בלאי, עמידות בפני חלודה ועמידות. ▶ 【אחיזה נוחה】 : חומרת התפס היא כיסוי עם פלסטיק רך, שיכול להגן על הידיים שלך מפני פציעה במהלך השימוש. U-Sackle יכול להתאים את מרחק ההרכבה ואת כוח הגזירה. ▶ 【יישום רחב】 : תפס המשיכה מתאים לדלתות, ארון, מכונות, מכוניות, מכלולי מתקן ועבודות עץ בינוניות אחרות ליישומים כבדים. ▶ 【【100% לקוחות מאושרים】 : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנחזיר את הכסף שלך אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור איתנו קשר כדי שיהיה נכון. אודותינו : המתמחה במוצרי בית ומשרדים, Jiozermi עובד על מספק מוצרים אמינים, איכותיים ומעשיים עבור לקוחות גלובליים. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מקווים שתוכלו לנסות את המוצרים שלנו מפרט : צבע : כסף, חומר אדום : קיבולת אחיזת ברזל מגולוונת : 770 £ / 350 ק"ג גודל פירוט : כפי שהתמונה מוצגת אחריות 30 יום וללא רכישת סיכון jiozermi אהבה נותנת ללקוחותינו מוצרים משביעים יש חווית קנייה נעימה אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אתה יכול ליצור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נפתור את הבעיה שלך תוך 24 שעות בדרך כלל. אנא תן לנו הזדמנות לפתור בעיות, תודה! אם אינך מרוצה מהרכישה שלך תוך 30 יום מסיבה כלשהי, יידע אותנו והמוצרים שלנו תומכים בתשואות ללא תנאי.

המאפיינים האחרים

Color:
Silver, Red
Material:
Galvanized Iron
Holding Capacity:
770Lbs / 350Kg
Detail Size:
As the Picture Shown
30 Days Warranty & No Risk Purchase:
Jiozermi love giving our customers satisfactory products at an affordable price and have a pleasant shopping experience:
If you have any questions about the product, you can contact us by email, we will solve your problem within 24 hours usually. Please give us a chance to solve any problems, thank you!:
If you are not satisfied with your purchase within 30 days for any reason, let us know and our products support unconditional returns. That's the Jiozermi :

הצעות דומות

1/4 אינץ
משופץ
1/4 אינץ
בחנות
ILS 3.33
] הערכה: