משקולת כושר מתכווננת משקולות מתכווננות קבעו אימון סביבתי חוזק שרירי חוזק פיתוח גוף משקל הרמת אימון מקצועי 30 קג/66
משופץ

משקולת כושר מתכווננת משקולות מתכווננות קבעו אימון סביבתי חוזק שרירי חוזק פיתוח גוף משקל הרמת אימון מקצועי 30 קג/66

ILS 1.33

בחנות

משקולות משקולות הן אלקטרוניות; אין ריח מוזר; אין חלודה; כיסוי מגן משקל משקל חדש ששודרג לאחרונה; מובטח שלא יפגע ברצפה במהלך השימוש אגוז בטיחות כפול משושה, מבנה כוח זרימה; עדיף על תיקון עגול; אתה יכול להתאים בחופשיות את צלחת המשקל; פגע באפקט התרגיל שאתה רוצה. נוחות : תן לאימון הבית שלך מראה מקצועי עם סט משקולות הוויניל הזה. משקולות אלה מושלמות לאימון גוף שלם ויכולות לעזור לך להשיג את כל יעדי הכושר שיש לך, מבלי לעזוב את הבית. העיצוב בנוי להימשך ואחיזות הגומי מעניקות לך אימון נוח יותר. לא משנה כמה המרחב שלך מוגבל, אתה יכול לקבל את החופש לאמן את הדרך שלך עם המשקולות שאתה צריך. מתכוונן : הוא מתכוונן לחלוטין כך שתוכל לבחור את המשקולות שאתה רוצה להרים. זה מהיר וקל להתאים את המשקולות שכן ניתן להחליק אל המוט ומאובטח למקומו על ידי צווארוני נעילת הספין. כל צלחת משקל מזוהה בבירור על ידי מספר מוגבה שלא יישקל לאורך זמן. עמידות : סט משקולת זה יכול לספק לך מגוון אפשרויות משקל. ותקבלו זוג כפפות ספורט וסד שורש כף היד, שיספקו את ההגנה הדרושה לאימון שלכם!. משקולות משקולות, יש ציוד כושר חובה בבית וחדר כושר לצריכת קלוריות, לחזק שרירים, לשפר את אימוני השרירים. זה די יעיל בשמירה על כושר ובניית צורת גוף. ערכת משקולת עמותת ● מפרט : 15 ק"ג/33 קילוגרמים, 20 ק"ג/44 קילוגרמים, 30 ק"ג/66 קילוגרמים ● מובטחת בטיחות המוצר, עם אגוזים כפולים נגד שחרור, מרקם גרעיני ללא החלקה, ומפורטים מרובים עיצובים כדי להבטיח את בטיחותך במהלך השימוש. ● שריפת שומן בגוף בצורה יעילה יותר על ידי אימונים עם משקולות משוקללות מאשר עם רכיבה על אופניים, שחייה או ריצה קלה. ● תכנון צלחות משקל מתכווננות, כך שתוכל לשנות את צלחות הצרכים בהתאם למגבלת המשקל שלך. ● נהדר לצורך שריפת שומן וחיטוב עבודה, נחמד לבניית שרירים ועיצוב גוף. בתקופה המיוחדת הזו אנו יכולים להשתמש בתרגיל משקולת כל כך מקצועי שנקבע בבית כדי להתאמן על עצמנו, לשרוף את השומן שלנו ולעצב את גופנו האידיאלי. שפר את החסינות ושמור על גוף בריא. שגיאה ☆☆ ■ אריזה כוללת : משקולת * 2 , תיבת אחסון משקולת * 1 , מוט חיבור * 1, פרק כף היד * 1 זוג, כפפות כושר * זוג אחד, מדריך מוצר * 1 ■ אודות פרמטרים : אנחנו למדוד ידנית. לגודל עשוי להיות שגיאה של 1-3 ס"מ, שאינה בעיה איכותית. הצבע מושפע מסביבת הצילום והמוניטור, הצבע עשוי להיות שונה. אנא עיין במוצר בפועל.54 ס"מ / 1 ק"ג = 2. ■ אודות מכירות לאחר המכירה : אנא בדוק את המוצר לאחר החתימה עליו.

המאפיינים האחרים

15KG/33LBS , 20KG/44LBS , 30KG/66LBS:
● Product safety is guaranteed, with anti-dropping double nuts, non-slip grain texture, and multiple detailed designs to ensure your safety during use.:
● Burn body fat more effectively by training with weighted dumbbells than with bike riding, swimming, or jogging.:
● Adjustable weight plates design, so you can change the needs plates according to your weight limit.:
● Great for fat burning and toning working, nice for muscle building and body shaping.:
In this special period, we can use such a professional dumbbell exercise set at home to exercise ourselves, burn our fat, and shape our ideal body. Improve immunity and maintain a healthy body.:
Attention ☆☆:
■Packing includes:
dumbbell * 2 ,Dumbbell storage box*1, connecting rod * 1, wrist * 1 pair, fitness gloves * 1 pair, product manual * 1
■About parameters:
We measure manually. The size may have an error of 1-3 cm, which is not a quality problem. Affected by the shooting environment and monitor, the color may be different. Please refer to the actual product. [1 inch = 2.54 cm / 1 kg = 2.2 pounds].
■About after-sales:
Please check the product after signing for it. If you find the quality of the product, please contact us within 24 hours and keep the original packaging and product label of the product. We will solve the problem for you as soon as possible!
☎If you have any needs or suggestions, please feel free to contact us. Thank you very much for coming to our store and wish you a happy shopping!:
The exercise machine works great in balance maintenance during movement as well as in strength training of abdominal muscles, biceps, triceps, gluteal muscle, shoulder, leg, knee, quadriceps and hips. :

הצעות דומות