פנטזיה מנורת מדוזה, צבע שינוי אור אפקטים, שקע, חושי סינטטי ג ' לי דגי טנק אקווריום מצב רוח מנורה
משופץ

פנטזיה מנורת מדוזה, צבע שינוי אור אפקטים, שקע, חושי סינטטי ג ' לי דגי טנק אקווריום מצב רוח מנורה

ILS 71.40

בחנות

- לטבול את עצמך את שלום ורוגע של אוקיינוס : שעון מדוזה מודלים לשחות בשקט, יצירת אווירה יפה תנועות מדוזה כמו בחיים הן כל כך מציאותיות תוכל לשאול אם הם אמיתיים. ההשפעה הכוללת עם שינוי אורות הוא פשוט מהפנט מרתק מרגיע & היפנוטי. *מרתק צבע שינוי אפקט : את תנועה שקטה של מציאותי חיים כמו מדוזה במכל עם מרתק צבע שינוי אורות ליצור יפה שלווה, שלווה ומרגיעה עמוק-ים אווירה אשר יכול לעזור להפחית מתח וחרדה. , ליצור פנטזיה סיפורים לפני השינה לילדים : יכול גם לשמש כמנורת לילה לילדים. את עדין קצבי תנועה של מדוזה בזה היפנוטי צבעוני מבעבע צבע שינוי מדוזה מנורת יכול לעזור ליצור הגדרה גדולה להרגעת הילדים שלך להירדם. : חיית מחמד ללא הבלגן : אקווריום פשוט יותר המחזיק מדוזות חיות דורש מקום, זמן וטיפול מתמיד. את מדוזה מנורת משכפל את צבעוני שלווה של אקווריום ללא הטרחה של טיפול יצור חי. כל שעליך לעשות הוא למלא את האקווריום עם מים, ושחרר את מדוזה. ללא תחזוקה שוטפת לדאוג, כל מה שנותר לעשות הוא להפעיל אותו כדי ליהנות מהריקוד התת ימי הצבעוני. *רעיון מתנה גדול : מנורת מדוזה זה 28*10.4 סנטימטר, זה הוא מתנה גדולה וקישוט לחג המולד, חג, מסיבה, בית משרד חדר שינה חדר. *את מתחת למים גרייס של חיים ימיים הוא אוניברסלי מראה מרגיע, ואת מדוזה מנורת להפליא לוכד כי מרגיע נוכחות. את מציאותי פו מדוזה לצוף על קטן מים הנוכחי מיוצר על ידי מנוע בתוך המנורה, יוצר את מושלם מרגיע אווירה, מציאותי שלווה תנועה. הם נהדרים לשימוש בכל סביבה שבה אתה צריך לקחת כמה דקות מהיום שלך כדי לנקות את הראש ולהירגע.* אידיאלי עבור כל חדר בבית כדי להוסיף אופי. מתנה גדולה עבור מבוגרים, ילדים, אנשים עם צרכי מיוחדים או כל מי שאוהב אקווריומים.*מתנה אידיאלית לכל אירוע. זה הוא מתנה גדולה וקישוט לחג המולד, חג, מסיבה, בית משרד חדר שינה חדר.מפרט : צבע : צבעוניחומר : פלסטיקגודל : 10.4איקס 28מקומות : מרפסת גן, בר, חדר שינה, סלון, אולם תצוגה, וכו'.*חבילת תוכן : אהיל, שתי מדוזה, כבל יו אס בי הוראות לשימוש1. השתמש ב-5 וולט לתקע2. נקו את הזיהומים באקווריום לפני השימוש. חבר את כבל יו אס בי ושפוך שוב מים נקיים. פני המים נמצאים במרחק של סנטימטר אחד מפי הבקבוק. להוסיף 3-6 טיפות של חומר ניקוי לתוך מים. לאחר זרועות של מדוזה הם מפולסים, לשים אותם במים ולסגור את המכסה. פשוט הפעל את המתג.*הערה : כאשר בשימוש בפעם הראשונה, יהיה הרבה בועות מחובר אל פני השטח של מדוזה, אשר עשוי לגרום מדוזה כדי לא לצוף בצורה חלקה. לאחר הבועות להיעלם לתקופה של זמן, זה יהיה לשחות בדרך כלל או שאתה יכול באופן ידני להסיר את בועות על פני השטח של מדוזה.

המאפיינים האחרים

Color:
colorful
Material:
Plastic
Size:
10.4X10.4X28CM
Places:
terrace garden, bar, bedroom, living room, exhibition hall, etc.
♥Package content:
lampshade, two jellyfish, USB cable
♥Instructions for use:
1. Use 5V for plug:
2. Clean the impurities in the aquarium before use.:
3. Plug in the USB cable and pour clean water again. The surface of the water is about one centimeter away from the mouth of the bottle. Add 3-6 drops of detergent into the water.:
4. After the tentacles of the jellyfish are leveled, put them in the water and close the lid. Just turn on the switch.:
♥Note:
When used for the first time, there will be a lot of bubbles attached to the surface of the jellyfish, which may cause the jellyfish to not float smoothly. After the bubbles disappear for a period of time, it will swim normally or you can manually remove the bubbles on the surface of the jellyfish.

הצעות דומות