מטריית Zesus עומדת עם מגש ניקוז עץ מלבני מתלה/סגנון 2
משופץ

מטריית Zesus עומדת עם מגש ניקוז עץ מלבני מתלה/סגנון 2

ILS 0.33

בחנות

חומר : עץ חיסכון בחלל : SMAKEs מלבניים מחזיק מטריה זה משתלב בפינה, במיוחד נראה נהדר במבואה או בכניסה, שהוא יותר מרחלים מאשר אחד גלילי. התאמה לכל החדרים : דוכן מטריות יכול להיות מארגן נהדר בבית, במשרד, בווילות, מלונות, מסעדות או בתי קפה. ערבות שביעות רצון של 100% : אנו בטוחים במוצרים שלנו ועומדים מאחוריהם 100% . פשוט פנו אלינו עם כל שאלה או חשש ונשמח לעזור בפחות מ- 24 שעות!.5h (25 x 21 x 75 ס"מ). מפרט : צבע : חומר לבן : מימד תוצרת עץ : 9.5 "H (25 x 21 x 75 ס"מ) משקל משלוח : 3.7 קולות) (בערך) תכונות עיקריות : מתלה מעמד יפהפה זה הוא אספן אידיאלי עבור אותם מוצרים בצורת מקל בבית, במשרד, בווילות, במלונות, במסעדות ובתי קפה. תוכן אריזות : 1 x דוכן מטריות (פריטים המוצגים בתמונות מוצר אינם כלולים) הערה : מתלה מטרייה זה מתאים למטריות בגודל כללי וגודל קטן. אנא אל תציב מטריות גדולות טכנולוגיית הצילום ותצוגת האור, יהיה הבדל צבע קל, אנא הבין את המוצר בפועל! אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו תמיד מוכנים לשרת אותך! תקופת האחריות של המוצרים שלנו הוא 30 יום לאחר שלטי הקונה לקבלת קבלת. מוצרים העולים על 30 יום לא יוחזרו או יוחזרו!.

המאפיינים האחרים

Color:
White
Material:
Wood
Product Dimension:
9.8L X 8.3W X 29.5H(25 X 21 X 75Cm)
Shipping Weight:
3.5Kg(7.7Pounds)(Approx)
Main Features:
This Beautiful Umbrella Stand Rack is an Ideal Collector for Those Stick Shaped Products at Home,Office,Villas,Hotels,Restaurants and Cafes.:
Package Content:
1 X Umbrella Stand (Items Shown in Product Photos Are Not Included):
Note:
This Umbrella Rack is Suitable for Umbrellas of General Size and Small Size.Please Do Not Place Oversized Umbrellas.:
Quality Service:
If There is Any Missing Parts When Receiving or Any Other Problem Please Kindly Tell Us First,We Will Provide You the Solution,Please Don'T Worry.:
Due to Some Factors Such As the Parameters of the Shooting Technology and the Light Display,There Will Be Slight Color Difference,Please Understand the Actual Product!:
If You Have Any Questions,Please Feel Free to Contact Us Via Email,We Are Always Ready to Serve You!:
the Warranty Period of Our Products is 30 Days after the Buyer Signs for Receipt.Products Exceeding 30 Days Will Not Be Returned or Refunded! :

הצעות דומות