מודרני פשוט מנורת קיר, יצירתיות גיאומטריה מוברש דיסק קיר אור אישיות מתכת ציפוי קרפט קיר פמוטים עבור מסעדות,
משופץ

מודרני פשוט מנורת קיר, יצירתיות גיאומטריה מוברש דיסק קיר אור אישיות מתכת ציפוי קרפט קיר פמוטים עבור מסעדות,

ILS 733.71

בחנות

* חומר עיקרי : נחושת; באיכות גבוהה הוא פשוט ומדהים * עיצוב : מודרני ופשוט יצירתי עיצוב סגנון, אופנתי ערכת צבעים, הוספת אווירה חמה של מרחב מחיה. מרחב מחיה חזותי נוח. * דקורטיבי קיר אור : בקלות לקשט את הבית שלך, כפרי אווירה תעשייתית, מיזוג עם סגנונות שונים, כולל מודרני,תעשייתי, רטרו, רטרו, לופט, מדינה, נורדי וכן הלאה. מקור אור זמין : ה27 מחזיק מנורה, אתה יכול לבחור מנורת ליבון או מנורת חיסכון באנרגיה או לד. הערה : את הנורה הוא לא כלול. שטח יישום : תאורה פנימית משמשת בעיקר במסעדות, מטבחים, סלונים, חדרי שינה ואזורי מגורים אחרים. הוא מתאים גם לבתי מלון, מסעדות, בתי קפה, ברים, מועדונים, משרדים, גלריות, אולמות תצוגה וכו'. שירות באיכות גבוהה מביא לך את התאורה הדקורטיבית הטובה ביותר כדי לענות על הצרכים שלך. יש לנו מפעל וצוות מקצועי משלנו, ואנו מחויבים לחרוג מהציפיות שלך. גופי התאורה שלנו יכולים לקשט את החדר שלך, חדר אוכל, סלון, מטבח, חדר כביסה, תעשייתי, מודרני, רטרו, בית חווה, מסורתי, כפרי וכו'., מפרט מוצר : סוג מוצר : מנורת קיר לקישוט פניםסגנון : מודרני ופשוטחומר : נחושתגודל : אתה יכול להתייחס לתרשים הגודלאזור קרינה : 5-10 מטרים רבועיםמתח מקור אור : 110 וולט -240 וולט כוח : 0-60מספר מקורות אור : 6סוג שקע : ה27 (ללא נורה)האם להביא נורה : אף אחדסוג נורה : לד, מנורת ליבון, מנורת חיסכון באנרגיהסוג חכם : חכם אינו נתמךאם בקרה חכמה : לאח חדר, חדר אוכל, מטבח, חדר עבודה, חדר שינה, חדר אמבטיה, וכו'., חבילה כללה : מנורת קיר מקורה * 1 לאחר מכירה1. אם יש לך הצעות לגבי מוצרים או שאלה אחרת, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו שואפים לשפר את איכות השירות שלנו כדי לתת לך את החוויה הטובה ביותר. השתמש במטלית יבשה רכה כדי להסיר אבק. אל תחרוג מהספק שצוין.אנא ודא כי החשמל נותק לפני ההתקנה. אל תיגע בנורה כאשר המנורה מופעלת או בעת צפייה ישירה בנורה המופעלת. הרחק חומרים דליקים מהנורה. על מנת לאבטח את ההתקנה, ודא כי תיבת החשמל שבה מותקנים המנורות הותקנה כראוי על החלקים המבניים של הבניין.

המאפיינים האחרים

Product Type:
Interior Decoration Wall Lamp
Style:
modern and simple
Material:
Copper
Size:
You can refer to the size chart
Irradiation area:
5-10 square meters
Light source voltage:
110V- 240V
Power:
0-60W
Number of light sources:
6
Socket type:
E27 (without bulb)
Whether to bring a light bulb:
No
Bulb type:
LED, incandescent lamp, energy saving lamp
Smart type:
Smart is not supported
Whether intelligent control:
No
Applicable rooms:
living room, dining room, kitchen, study room, bedroom, bathroom, etc.
★ Package Included:
Indoor wall lamp*1:
★ After sale:
1. If you have any suggestions about products or other question, please feel free to contact us. We will strive to improve our service quality to give you the best experience.:
2. Use a soft dry cloth to remove dust. Do not exceed the specified wattage.Please make sure that the power has been cut off before installation.:
3. Do not touch the bulb when the lamp is turned on or when directly viewing the turned on bulb. Keep flammable materials away from the bulb.:
4. In order to secure installation, Ensure that the electrical box where the lamps are installed has been properly installed on the structural parts of the building. :

הצעות דומות