Nuobesty מעורר השראה קרמיקה תכשיטים מנה לאמא לא משנה כמה זמן עוברים אני תמיד אהיה צלחות תכשיט ריבועיות של הילד הקטן שלך 10.
משופץ

Nuobesty מעורר השראה קרמיקה תכשיטים מנה לאמא לא משנה כמה זמן עוברים אני תמיד אהיה צלחות תכשיט ריבועיות של הילד הקטן שלך 10.

ILS 1.33

בחנות

מנת טבעת ייחודית זו מיועדת במיוחד לבנות או לנשים שרוצות מקום טוב לשמור על טבעותיהן כאשר הן לא לובשות אותן עומד בהתמדה, סופר פונקציונלי להחזקת טבעות תכשיטים. מארגן מגשים זה מושלם לסידור מסודר של התכשיטים שלך כמו טבעות, שרשרת וכו 'העשוי מחומר קרמיקה פרימיום, מעוצב עם צורה מרובעת פשוטה, המתאימה לאחסון טבעות תכשיטים. מאמצת ייצור דיוק כדי לשפר את המאפיינים היציבים ואת האמינות הגבוהה. תיאור מחזיקי מגש התכשיטים הדקורטיביים, העשויים מחומר קרמי וכוללים עיצובים ייחודיים. עיצובים פשוטים ואלגנטיים הופכים אותו לקישוט נהדר. זה יכול לשמור על כל התכשיטים : כולל שרשראות, טבעות, עגילים, צמידים ועוד. מאפיינים- חומר : קרמיקה.- עשוי מחומר קרמיקה פרימיום, מעוצב עם צורה מרובעת פשוטה, המתאימה לאחסון טבעות תכשיטים .- עומד בהתמדה, סופר פונקציונלי להחזקת טבעות תכשיטים. מקום טוב לשמור על הטבעות שלהם כאשר הם לא לובשים אותם .- מארגן המגש הזה מושלם לסידור מסודר של התכשיטים שלך כמו טבעות, שרשרת וכו '- מאמץ ייצור מדויק כדי לשפר את המאפיינים היציבים ואת האמינות הגבוהה. חבילה כולל מגש תכשיטים 1 x.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות