שחור זהב קונפטי בלוני 50 חבילה 12 אינץ שחור וזהב מתכתי לטקס בלוני עם 1 לחמניות של סרט עבור יום הולדת סיום חגיגת מסיבת
משופץ

שחור זהב קונפטי בלוני 50 חבילה 12 אינץ שחור וזהב מתכתי לטקס בלוני עם 1 לחמניות של סרט עבור יום הולדת סיום חגיגת מסיבת

ILS 1.67

בחנות

50-חתיכה 12 אינץ שחור וזהב בלוני סט כולל : מתכתי זהב בלון*20 יחידות, מט שחור בלוני*20 יחידות, זהב קונפטי בלוני*10 יחידות, 1 לחמניות של סרט (33 רגליים כולל) *יפה צבע שילוב* : את זהב בלוני סט יש יפה בלוני ב 3 סוגים שונים : מבריק זהב בלון, שחור בלון, זהב קונפטי בלון, עשיר צבע שילובים הם מושלם עבור שלך יצירתי לקשט רעיונות, זה יהיה עושה המפלגה שלך אטרקטיבי ורומנטי. *מושלם זהב ושחור מסיבת קישוטי* : זה שחור זהב יום הולדת בלוני הוא הקישוט המושלם עבור כל מפלגה. כגון קישוט מסיבת יום הולדת 1 בנים, מקלחת תינוק בנים, מסיבת סיום, קישוטי פסטיבל, אירוע עסקי, טקסי פתיחה ופעילויות פנימיות או חיצוניות אחרות.לתלות את בלוני כרקע למסיבה, מגוון רחב של צבעים הם מושלם עבור שלך צבעוני אמנות נושא, כדי להפוך את המפלגה שלך בלתי נשכח ביותר. *בלונים באיכות גבוהה** : אלה 12 אינץ שחור זהב מסיבת בלוני עשויים באיכות גבוהה סטנדרטי לטקס חומר.8 גרם לכל אחד, זה לא רעיל ולא ריח סטאנג. תומך הליום או אוויר, קל לנפח וונט לשבור בקלות, הם בטוחים לשימוש ושיחק סביב ילדים. *בבקשה לקנות בביטחון** : אנחנו מאוד בטוחים עם האיכות של בלוני לטקס שלנו עבור השתמשנו כיתה חומרים באיכות. אם יש לך שאלות על מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו בהחלט לתת לך פתרון משביע רצון ואתה יכול לקנות ללא כל דאגות. את שחור זהב בלוני סט מושלם מסיבת קישוט עבור כל שלך אירועים שוניםשחור וזהב בלוני הם תמיד פופולרי בלון צבע, תכליתי ומתקדם, קלאסי צבע שילובים, להפוך את המפלגה שלך יותר מדהים!רקע בלונים יפה יכול להחיות את מקום המסיבה ולנצח את ליבם של האנשים. מפרט : חומר : לטקס & קונפטי צבע : מתכתי זהב, שחור, קונפטי גודל : 12 אינץ בקוטר בלוני סט חבילה כוללת : 20 חתיכות מתכתי זהב לטקס בלוני 20 חתיכות שחור לטקס בלונים10 חתיכות זהב קונפטי בלונים1 לחמניות של סרט (33 רגליים כולל)טיפים חמים : יש כמות גדולה של זהב קונפטי בתוך כל קונפטי בלון, אנא בעדינות לשפשף את בלון על יבש מגבת, שטיח או שלך שיער כדי לקבל את חשמל סטטי, ואז לנער אותו לאט כדי להפוך אלה נייר חתיכות מקל על הצדדים של את בלון.נא לא לנפח את בלוני מעל 90% כדי למנוע פקיעה. אנא שים לב כי למנוע כוויות שמש, התחממות יתר, אובייקט מחודד וחיכוך יתר.

המאפיינים האחרים

Material:
latex & confetti
Color:
metallic gold, Black, confetti
Size:
12 inch in diameter
Balloons Set Package Includes:
20 Pieces Metallic gold Latex Balloons :
20 Pieces Black Latex Balloons :
10 Pieces golden Confetti Balloons :
1 rolls of ribbon (33feet total) :
Warm Tips:
There is a large amount of golden confetti inside each confetti balloon, Please gently rub the balloon on the dry towel, carpet or your hair to get the static electricity, then shake it slowly to make these paper pieces stick on the sides of the balloon. :
Please don't inflate the balloons over 90% to avoid popping. Please kindly note that avoid sunburn, overheat, pointed object and excessive friction. :

הצעות דומות