סט חומר בובת חתול בעבודת יד עם מדריך למשתמש באנגלית לפרויקט צמר עשה זאת בעצמך מתנת יום הולדת בעבודת יד
משופץ

סט חומר בובת חתול בעבודת יד עם מדריך למשתמש באנגלית לפרויקט צמר עשה זאת בעצמך מתנת יום הולדת בעבודת יד

ILS 2.33

בחנות

בטוח לשימוש : שימוש שאינו מזהם, ריח-משלוח וטומאה-משלוח צמר כדי להפוך חמוד בובות הפגת מתחים : מוצר זה הוא דרך מצוינת לשפר את מערכת היחסים של ילדכם עם ההורים או להקל על הלחץ בעבודה ובלימודים. סט : כלים מלאים, אתה יכול לפעול בעצמך, מתאים לחובבי עשה זאת בעצמך. הענקת מתנות : יכול לשמש כמתנה לילדים של יום, יום הולדת, חג המולד, יום האם, וכו'. כיצד להשתמש : את מדריך למשתמש יש מפורט צעדים (אנגלית) ו בהבחנה גבוהה תמונות כדי ללמד אותך איך לעשות חמוד חתול בובות, אפילו למתחילים יכול בקלות להתחיל. תכונה : בטוח לשימוש : שימוש שאינו מזהם, ריח-משלוח וטומאה-משלוח צמר כדי להפוך חמוד בובות.הפגת מתחים : מוצר זה הוא דרך מצוינת לשפר את מערכת היחסים של ילדכם עם ההורים או להקל על הלחץ בעבודה ובלימודים.סט : כלים מלאים, אתה יכול לפעול בעצמך, מתאים לחובבי עשה זאת בעצמך.הענקת מתנות : יכול לשמש כמתנה לילדים של יום, יום הולדת, חג המולד, יום האם, וכו'.כיצד להשתמש : את מדריך למשתמש יש מפורט צעדים (אנגלית) ו בהבחנה גבוהה תמונות כדי ללמד אותך איך לעשות חמוד חתול בובות, אפילו למתחילים יכול בקלות להתחיל.מפרט : סוג פריט : ערכת לבוד מחטמפרט : 1 שולחן עבודה קצף : בערך.5 איקס 3 ס מ / 4.2 ב4 איקס מחט לבד(2 יחידות בינוני + 2 בסדר)3 איקס מדריך למשתמש אנגלית8 איקס רצועת לבד צמר(אפור, שחור, לבן, אדום, ירוק, ורוד, צהוב וחום כהה כל אחד 1)1 איקס ערכת מחזיק מפתחות 1 איקס אביזר לעיןרשימת חבילה : 3 איקס מדריך למשתמש באנגלית 1 איקס מקל דבק1 איקס עין פלסטיק4 איקס מחט לבד1 איקס, אדום, ירוק, ורוד, צהוב וחום כהה כל 1) הערה : 1. העיניים והאביזרים קבועים עם דבק, ואת המחטים קל לשבור בייצור של טירונים. אנא לרכוש את מחטי בנפרד בחנות לפי צורך; 2. מוצר זה הוא חומר חבילה, לא מוצר מוגמר, אתה צריך לעשות את זה בעצמך.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Needle Felting KitSpecifications
4 x Felt Needle(2pcs medium + 2 fine):
3 x English User Manual:
8 x Wool Felt Strip(gray, black, white, red, green, pink, yellow and dark brown each 1):
1 x Key Chain Kit:
1 x Eye Accessory:
Package List:
3 x English User Manual 1 x Glue Stick1 x Plastic Eye4 x Felt Needle1 x Key Chain1 x Foam Pad 1 x Accessory8 x Wool Felt Strip(gray, black, white, red, green, pink, yellow and dark brown each 1) 
Note:
1. The eyes and accessories are fixed with glue, and the needles are easy to break in the production of novices. Please purchase the needles separately in the store as needed;2. This product is a material package, not a finished product, you need to do it yourself.

הצעות דומות

3/8 אינץ
משופץ
3/8 אינץ
בחנות
ILS 6.15
] הערכה: