מארגן שולחן רשת Marbrasse, מחזיק עט רב-פונקציונלי מסתובב 360 מעלות, 4 תאים מארגן נייח שולחני, תיבת אחסון לאספקה ​​של משרד ביתי.
משופץ

מארגן שולחן רשת Marbrasse, מחזיק עט רב-פונקציונלי מסתובב 360 מעלות, 4 תאים מארגן נייח שולחני, תיבת אחסון לאספקה ​​של משרד ביתי.

ILS 1.00

בחנות

✎ 【עיצוב מסתובב חכם 360 מעלות】 : מארגן שולחן עבודה זה ניתן להפנות לסיבוב של 360 מעלות שמאלה ומימין האחסון הזה קאדי מאפשר לך לשמור על כל הפריטים הקטנים שלך בהישג יד תוך כדי הישארות מחוץ לדרך שלך. אתה תמיד יכול קבל את מה שאתה רוצה במהירות ובקלות. המוצר יכול להיות מסתובב דו -צדדי וחלק, פשוט פנה כרצונך. ✎ 【קיבולת אולטרה-גדולה】 : העיצוב העגול המיוחד של המארגן תוכנן כדי להפוך את הפריטים לקלים להגיע אליהם, גם כאשר מאוחסנים על המדפים העליונים; מיכל מסתובב זה מחולק ל -4 תאים, מקל על הפרדנות ואחסון מגוון רחב של פריטים; השתמש באחסון נוח זה כדי לשמור על פריטי יצירה לילדים במקום אחד; נהדר לציוד לבית הספר, מושלם לחללי עבודה ביתיים או מסחריים. ✎ 【【מארגן שולחן עבודה רב -תכליתי】 : מארגן אחסון מסתובב זה מושלם לעפרונות, קוסמטיקה, צרכי אמבטיה, מוצרי טיפוח ואפילו כלי מטבח. השטייה בחדר המלאכה שלכם, בחדר המשחק שלכם, בחדר הכביסה/השירות ואפילו ארונות חדר אמבטיה או תחת הכיור; אחסן ציוד משרדי נוסף כמו ציור עטים, קלטת תיקון, מספריים, טלוויזיה מרחוק ועוד; אפילו אוזניות או מטען כבר לא ישכבו בעתיד! למקסם את המרחב האנכי שלך ושמור על שולחן העבודה שלך. ✎ 【חומר כיתה מובחר】 : החומר העיקרי של מארגן העיפרון הזה עשוי רשת מתכתית באיכות גבוהה כדי להפוך אותו ליציב להפליא, וזה לא קל להיות חלוד ובכך, לשמור על מחזיק העט חדש כל הזמן. לכה מאט שחורה, קצוות חלקים וקצוות מעניקים לו לק אלגנטי כך שהוא יתאים באלגנטיות לכל משרד! עמידה בכל הדרישות שלך לבית ולמשרד. ✎ 【רכישה ללא סיכון】 : אנו מעריכים את הלקוחות שלנו ומקווים שתיהנו מחווית קנייה נעימה. אם יש בעיה במוצרים שלנו, אנא צרו איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני ללא היסוס ונפתור את הבעיה ברגע אפשרי. (USPTO פטנט ממתינה, מספר בקשת פטנט של USPTO : 29597746). ✎ 【עיצוב מסתובב חכם 360 מעלות】 : מארגן שולחן עבודה זה ניתן להפנות לסיבוב של 360 מעלות שמאלה ומימין. האחסון הזה קאדי מאפשר לך לשמור על כל הפריטים הקטנים שלך בהישג יד תוך כדי הישארות מחוץ לדרך שלך. אתה תמיד יכול קבל את מה שאתה רוצה במהירות ובקלות. המוצר יכול להיות מסתובב דו -צדדי וחלק, פשוט פנה כרצונך. ✎ 【קיבולת אולטרה-גדולה】 : העיצוב העגול המיוחד של המארגן תוכנן כדי להפוך את הפריטים לקלים להגיע אליהם, גם כאשר מאוחסנים על המדפים העליונים; מיכל מסתובב זה מחולק ל -4 תאים, מקל על הפרדנות ואחסון מגוון רחב של פריטים; השתמש באחסון נוח זה כדי לשמור על פריטי יצירה לילדים במקום אחד; נהדר לציוד לבית הספר, מושלם לחללי עבודה ביתיים או מסחריים. ✎ 【【מארגן שולחן עבודה רב -תכליתי】 : מארגן אחסון מסתובב זה מושלם לעפרונות, קוסמטיקה, צרכי אמבטיה, מוצרי טיפוח ואפילו כלי מטבח. השטייה בחדר המלאכה שלכם, בחדר המשחק שלכם, בחדר הכביסה/השירות ואפילו ארונות חדר אמבטיה או תחת הכיור; אחסן ציוד משרדי נוסף כמו ציור עטים, קלטת תיקון, מספריים, טלוויזיה מרחוק ועוד; אפילו אוזניות או מטען כבר לא ישכבו בעתיד! למקסם את המרחב האנכי שלך ושמור על שולחן העבודה שלך. ✎ 【חומר כיתה מובחר】 : החומר העיקרי של מארגן העיפרון הזה עשוי רשת מתכתית באיכות גבוהה כדי להפוך אותו ליציב להפליא, וזה לא קל להיות חלוד ובכך, לשמור על מחזיק העט חדש כל הזמן.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות