אבזמי טבעת סגלגלה מתכתית 6 יחידות, אבזמי שקופיות סגלגליים - לאבזמי שקית תיקים של ארנק עור מייצרים תיקון, טון כסף
משופץ

אבזמי טבעת סגלגלה מתכתית 6 יחידות, אבזמי שקופיות סגלגליים - לאבזמי שקית תיקים של ארנק עור מייצרים תיקון, טון כסף

ILS 0.33

בחנות

אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח. יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח. יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. [1] : החל על אבזמי טבעת סגלגלה מתכתית נמצאים בשימוש נרחב באביזרים בעבודת יד חומרה יומית DIY, כמו לתיקים, תיקים, ארנקים, תרמילים, רצועות מזוודות, חגורות, רצועות כתפיים וכו '[2] : מפרט - אורך פנימי : 38 מ"מ (1.5 אינץ '); רוחב פנימי : 15 מ"מ (0.59 אינץ '); עובי : 4. [3] : עיצוב - עיצוב מוט עגול, ואין קצוות או נקודות חדים בפינות, זה לא קל להתכופף, ולא ניתן לפתוח את גוף הטבעת. כאשר מותקן, החגורה צריכה לעבור דרך גוף הטבעת לחיבור וקיבוע. [4] : יתרון - אבזם שקופיות סגלגל עשוי מסגסוגת אבץ וטיפול משטח אלקטרוליטי, המשטח חלק, עמיד, לא קל לחלודה ולשחייה, ויכול לספק חיבור יציב לטווח הארוך. [5] : הכמות כלולה - 6 יחידות x אבזמי טבעת סגלגלה מתכתית. החל על אבזמי טבעת סגלגלה מתכתית נמצאים בשימוש נרחב באביזרים בעבודת יד חומרה יומית DIY, כמו לתיקים, תיקים, ארנקים, תרמילים, רצועות מזוודות, חגורות, רצועות כתפיים וכו '. אורך : 38 מ"מ (1.5 אינץ ') רוחב פנימי : 15 מ"מ (0.59 אינץ') עובי : 4.19 אינץ ') כלול-6 יחידות x אבזם טבעת סגלגל מתכתית-אבזם שקופיות סגלגלי עשוי סגסוגת אבץ וטיפול במשטח אלקטרופליזציה, המשטח חלק, עמיד, לא קל לחלודה וללבוש, ויכול לספק חיבור יציב לטווח הארוך. התקנה - עיצוב מוט עגול, ואין קצוות או נקודות חדים בפינות, זה לא קל להתכופף, ו לא ניתן לפתוח את גוף הטבעת. כאשר מותקן, החגורה צריכה לעבור דרך גוף הטבעת לחיבור וקיבוע.

המאפיינים האחרים

Color:
Silver Tone
Material:
Zinc Alloy
Surface Finish:
Electroplated
Inner Length:
38mm(1.5-in)
Inner Width:
15mm(0.59-in)
Thickness:
4.8mm(0.19-in)
QUANTITY INCLUDED - 6pcs x Metal Oval Ring Buckles:
ADVANTAGE - Oval adjuster slide buckle is made of zinc alloy and electroplating surface treatment, the surface is smooth, durable, not easy to rust and wear, and can provide a long-term stable connection.:
INSTALL - Round rod design, and there are no sharp edges or points at the corners, it is not easy to bend, and the ring body cannot be opened. When installed, the belt needs to pass through the ring body for connection and fixation. :

הצעות דומות