5 יחידות חותמת מקלות שעווה דבק אקדח דבק מוט איטום נהדר לכרטיסי יום הולדת וינטג 'מכתב הזמנה לחתונה חבילות יין עטיפת מתנה)
משופץ

5 יחידות חותמת מקלות שעווה דבק אקדח דבק מוט איטום נהדר לכרטיסי יום הולדת וינטג 'מכתב הזמנה לחתונה חבילות יין עטיפת מתנה)

ILS 3.33

בחנות

צבע תוסס : 10 צבעים אופציונליים-בורגונדי, שחור, לבן שנהב, ירוק בהיר, ורוד, סגול, אדום, ברונזה, זהב, כסף עם שין יפה, יוסיף מגע מודרני ואלגנטי להזמנות שלך. איכות טובה : ללא עישון, ללא ריח, לא רעיל, נמס בקלות ויבש במהירות. הם עשויים שעווה וקצת שרף, כך שהם גמישים יותר מאשר שעווה מסורתית, לא קל לשבור תחת הכוח החיצוני. החבילה כלולה : 5 x מקלות שעווה איטום. כל מקל יכול בערך. הכינו 12-15 כלבי ים. חבילה אחת להכנת 100-20 כלבי ים. מתאים לאקדח דבק בגודל סטנדרטי, להמיס את מקלות השעווה על ידי אקדח דבק קל מאוד לשימוש, אין לדאוג לשריפת האצבע. קל ליישום : מתאים לאקדח דבק בגודל סטנדרטי, אבל אם אין לך את אקדח הדבק, אתה יכול לחתוך מעט ממנו ולהכניס אותו לכף המיוחדת, אז לירות נר לחימום הכף, לאחר שהשעווה נמסה , שמירתו על המכתב או כרטיס ההזמנה. אם אתה מתכנן לאטום עשרות מעטפות או הזמנות, זוהי שיטה יעילה יותר. בשימוש נרחב ב : אידיאלי לקישוט מעטפות, כרטיסי פוסט, הזמנות, כרטיסי תודה, מיילים של חילזון, אריזת יין, עטיפת מתנות, פרויקט DIY. מושלם לחג המולד, חתונה, מסיבת יום הולדת, חג, יום האהבה או כל אירועי חגיגה. צבע תוסס : 10 צבעים אופציונליים-בורגונדי, שחור, לבן שנהב, ירוק בהיר, ורוד, סגול, אדום, ברונזה, זהב, כסף. עם שין יפה, יוסיף מגע מודרני ואלגנטי להזמנות שלך. איכות טובה : ללא עישון, ללא ריח, לא רעיל, נמס בקלות ויבש במהירות. הם עשויים שעווה וקצת שרף, כך שהם גמישים יותר מאשר שעווה מסורתית, לא קל לשבור תחת הכוח החיצוני. החבילה כלולה : 5 x מקלות שעווה איטום. כל מקל יכול בערך. הכינו 12-15 כלבי ים. חבילה אחת להכנת 100-20 כלבי ים. מתאים לאקדח דבק בגודל סטנדרטי, להמיס את מקלות השעווה על ידי אקדח דבק קל מאוד לשימוש, אין לדאוג לשריפת האצבע. קל ליישום : מתאים לאקדח דבק בגודל סטנדרטי, אבל אם אין לך את אקדח הדבק, אתה יכול לחתוך מעט ממנו ולהכניס אותו לכף המיוחדת, אז לירות נר לחימום הכף, לאחר שהשעווה נמסה , שמירתו על המכתב או כרטיס ההזמנה. אם אתה מתכנן לאטום עשרות מעטפות או הזמנות, זוהי שיטה יעילה יותר. בשימוש נרחב ב : אידיאלי לקישוט מעטפות, כרטיסי פוסט, הזמנות, כרטיסי תודה, מיילים של חילזון, אריזת יין, עטיפת מתנות, פרויקט DIY. מושלם לחג המולד, חתונה, מסיבת יום הולדת, חג, יום האהבה או כל אירועי חגיגה. תיאור : שעוות האיטום שלנו מושלמת לקישוט מעטפות, חבילות או כרטיסי הזמנה, היא קלה מאוד לשימוש ויש לנו 10 צבעים שונים שיכולים להיות עבורך לבחור, פשוט בחר את הצבע שאתה אוהב.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות