JF-XUAN LATHE TOOL
משופץ

JF-XUAN LATHE TOOL

ILS 98.22

בחנות

1 תואם להגדרת מהירה במכונות CNC. ניתן להשתמש בעמידה זקופה. עשוי מפלדת כלים מוקשה. דרך החור מאפשר להתאמה עם חלקים ארוכים במכונה. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. תואם להגדרת מהירה במכונות CNC. ניתן להשתמש בעמידה זקופה. עשוי מפלדת כלים מוקשה. דרך החור מאפשר להתאמה עם חלקים ארוכים במכונה. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. 100% נבדקו לפני שעזבו את המפעל כדי להבטיח שהמוצר מושלם, יציב ועמיד. מציעים שירות ללקוח 100% מושלם, אם יש לכם שאלות. תיאור : פלדה קשה Hex Er-32 Collet Chuck Block CNC Lathe Prolessificification : חומר : Steel Color קשה : כסף עם גודל שחור : בערך 45x65mmmodel : ER32features : 1. תואם להגדרה מהירה במכונות CNC2. ניתן להשתמש בעמידה inight3. עשוי כלים מפלדת כלים מוקשה 4. דרך החור מאפשר לתאם לחלקים ארוכים להיות מארז מכונות כלול : 1 x er32 Collet Block Application : תואם לצורות מקבילות, מרובעות או משושה, כמו גם תואם לקידוח חור צולב ב 60, 90 או 120 מעלות. לקוחות, ישנם כל כך הרבה מוצרים בחנות זו תוכלו לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליכם. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן.

המאפיינים האחרים

Material:
Hard Steel
Color:
Silver wiht black
Size:
About 45x65mm
Model:
ER32
Features:
1. Compatible with fast set- on CNC machines:
2. Can be used standing upright:
3. Made of tool steel hardened:
4. Through hole allows Compatible with long parts to be machined:
Package Included:
1 x ER32 collet block:
Application:
Compatible with parallel, square or hex shapes as well as Compatible with cross hole drilling at 60, 90 or 120 degrees.:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

הצעות דומות

Bit Bar II
משופץ
Bit Bar II
בחנות
ILS 0.67
] הערכה: