אקסיר טיה טלוויזיה קיר קיר קיר עד 86 טלוויזיות ומגן מתח על קיר עם 6 חנויות ציר - נהדר להתקנה מעל האח - 1080 ג'ול הגנה על מתח.
משופץ

אקסיר טיה טלוויזיה קיר קיר קיר עד 86 טלוויזיות ומגן מתח על קיר עם 6 חנויות ציר - נהדר להתקנה מעל האח - 1080 ג'ול הגנה על מתח.

ILS 2.00

בחנות

מתגלה מעל האח? אתה מפואר אתה גם במזל : העיצוב הניתן להרחבה של הר זה מושלם לקבלת זווית הצפייה הטובה ביותר בעת הרכבה מעל המעטפת. LG TV? TCL? ויזיו? סמסונג? לא בעיה. ערכת החומרה הכלולה שלנו מספקת מגוון רחב של מרווחים וברגים כדי להכיל כל מותג טלוויזיה עד 86 ". כולל המון תכונות פרימיום כמו תבנית קידוח קיר, משמרת אופקית לריכוז, ופילוס שלאחר ההתקנה כדי לקבל את הגימור המושלם. תהליך ההתקנה הפשוט בן 3 שלבים הוא פרויקט DIY שכל אחד יכול לטפל בו. מתקין בשניות על חנויות קיימות, עם פרופיל 1.50 אינץ 'נמוך כדי להרחיק את הכבלים שלך מהדרך. מסנן את זרם החשמל שלך כדי לבטל כוח מלוכלך הנגרם כתוצאה מהפרעות איתות. UL בטיחות מוסמכת באחריות ציוד מחובר של 5 שנים, 25,000 $. הרכבה מעל האח? אתה מפואר. אתה גם במזל : העיצוב הניתן להרחבה של הר זה מושלם לקבלת זווית הצפייה הטובה ביותר בעת הרכבה מעל המעטפת. LG טלוויזיה? TCL? Vizio? Samsung? לא בעיה. החומרה הכלולה שלנו הערכה מספקת מגוון רחב של מרווחים וברגים כדי להכיל כל מותג טלוויזיה עד 86 אינץ תהליך התקנה בן 3 שלבים הוא פרויקט DIY שכל אחד יכול לטפל בו. מתקין בשניות על חנויות קיימות, עם פרופיל 1.50 כדי להרחיק את הכבלים שלך מהדרך. מסנן את זרם החשמל שלך כדי לבטל כוח מלוכלך הנגרם כתוצאה מהפרעות אות. UL בטיחות מוסמכת באחריות ציוד מחובר לחמש שנים, 25,000 $. הר הקיר הטלוויזיוני הזה נבנה עבור הטלוויזיות הגדולות שלך, המסוגלות 10 מעלות של שמאל וימין מסתובב כמו גם 15 מעלות של הטיה למעלה ולמטה. התאם עם מגן הזינוק בקיר שלנו עם 6 חנויות מסתובבות כדי לקבל 1080 ג'ול הגנה על מתח.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות