חגורת טיפול אור אינפרא אדום אדום, 60 יחידות צ'יפס אור מתכווננות לבישול מתכוונן עם 3 אורכי גל, כרית טיפול
משופץ

חגורת טיפול אור אינפרא אדום אדום, 60 יחידות צ'יפס אור מתכווננות לבישול מתכוונן עם 3 אורכי גל, כרית טיפול

ILS 77.30

בחנות

Commance הקלה על כאבים גופניים - פוטותרפיה אינפרא אדום היא תמיסת הקלה על כאבים גופניים ללא כאבים, בטוחים וטבעיים ללא תופעות לוואי, האצת התאוששות רקמות והקלה על כאבים הנגרמים כתוצאה מפגיעות ספורט זה יכול לקדם ביעילות מטבוליזם, להפחית עודף שומן בבטן ולשרוף הרבה קלוריות במהלך האימון. ☀ שלוש להקות אור - טיפול באור אינפרא אדום עם שלוש להקות 620+650+850nm, מפעילות תיקון תאים, מגבירים את זרימת הדם והופכים את הגוף לאנרגטי יותר. בתהליך השימוש הוא ישחרר הרבה חום, עד 30-55 ℃, ישפר את טמפרטורת הרקמות, ישפר את חילוף החומרים, ישפר את יכולת התא ואת יכולת ההתחדשות. ☀ הקלה בכאב - תמיכה מותנית אינפרא אדום מתכווננת עם 60 שבבים קלים כדי לחדור עמוק לרקמות. ניתן להשתמש בישבן, חזה, צוואר, זרועות, כתפיים, ברכיים, רגליים, מרפקים וניתן ליישם אותם על חלקים שונים בגוף באמצעות החום הנפלט. ☀ כיבוי אוטומטי - תמיכה מותנית אינפרא אדום מתכווננת עם 60 שבבי אור כדי לחדור עמוק לרקמות. ניתן להשתמש בישבן, חזה, צוואר, זרועות, כתפיים, ברכיים, רגליים, מרפקים וניתן ליישם אותם על חלקים שונים בגוף באמצעות החום הנפלט. ☀ ערבות שביעות רצון של 100% - תאהבו את המוצר המרגש הזה! הרכישה שלך מגיעה עם אחריות נרחבת של הכסף. אם יש לך שאלות או חששות, אנא אל תהסס לפנות אלינו ושירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך!. Commance הקלה על כאבים גופניים - פוטותרפיה אינפרא אדום היא תמיסת הקלה על כאבים גופניים ללא כאבים, בטוחים וטבעיים ללא תופעות לוואי, האצת התאוששות רקמות והקלה על כאבים הנגרמים כתוצאה מפגיעות ספורט. זה יכול לקדם ביעילות מטבוליזם, להפחית עודף שומן בבטן ולשרוף הרבה קלוריות במהלך האימון. ☀ שלוש להקות אור - טיפול באור אינפרא אדום עם שלוש להקות 620+650+850nm, מפעילות תיקון תאים, מגבירים את זרימת הדם והופכים את הגוף לאנרגטי יותר. בתהליך השימוש הוא ישחרר הרבה חום, עד 30-55 ℃, ישפר את טמפרטורת הרקמות, ישפר את חילוף החומרים, ישפר את יכולת התא ואת יכולת ההתחדשות. ☀ הקלה בכאב - תמיכה מותנית אינפרא אדום מתכווננת עם 60 שבבים קלים כדי לחדור עמוק לרקמות. ניתן להשתמש בישבן, חזה, צוואר, זרועות, כתפיים, ברכיים, רגליים, מרפקים וניתן ליישם אותם על חלקים שונים בגוף באמצעות החום הנפלט. ☀ כיבוי אוטומטי - תמיכה מותנית אינפרא אדום מתכווננת עם 60 שבבי אור כדי לחדור עמוק לרקמות. ניתן להשתמש בישבן, חזה, צוואר, זרועות, כתפיים, ברכיים, רגליים, מרפקים וניתן ליישם אותם על חלקים שונים בגוף באמצעות החום הנפלט.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Infrared Therapy Belt
Number of Light Chip:
60pcs
Timing Time:
15, 30, 60 minutes
Light Therapy Effect:
By using physical methods, the device emits light band with a wavelength of 620+650+850NM (the same light band as that of He-Ne light), deep penetration, use red light to penetrate the human body and the optical effect of red light band (it means
The Effect of Hot Compress Physiotherapy:
The machine will emit a lot of heat during use, which can reach a temperature of 30-55℃ (adjusted according to your own adaptability, and the heat can be used to apply heat to the skin and required body parts.
Package List:
1 x Infrared Therapy Belt:
1 x Strap:
1 x Manual:

הצעות דומות