קרב לילה סיבוב 2-אקס-בוקס
משופץ

קרב לילה סיבוב 2-אקס-בוקס

ILS 1.33

בחנות

מכניקת בקרת אגרוף חדשה לגמרי לזריקת אגרופים מרובים-חסום, בוב וארוג בדיוק ושליטה מלאים ליצור ולאמן את אלוף האולטימטיבי על ידי הפיכת הכישורים שלו ואת הגוף. שליטה מוחלטת של המתאגרף שלך עם 360-תואר דבק ומרגש-אגרוף ולחסום תוך כדי ריקוד סביב הטבעת. לשחרר את כוחו של היימקר - מכה מוחצת כי יהיה לדפוק את היריב שלך, אם אתה יכול להתחבר. מוצר תיאור להילחם לילה עגול 2 ממשיך ומספק את חדשני אגרוף משחק עם עמוק יותר משחק וכל-חדש אפשרויות. לדפוק את היריבים שלך באמצעות שילובים הרסניים ואת האפשרות היימקר החדש. ואז צא מחוץ לזירה לאימונים, תוך ניהול המתאגרף שלך כדי להפוך אותו למוצלח ועשיר. קאטמן הספורט החדש של אי. מצמצם את הנזק ללוחמים על ידי כך שהוא עוזר להם לרפא פצעים קריטיים בין הסיבובים. פעיל לחתוך-אדם עוזר לך להתאושש נפיחות העיניים בין סיבובים דינמי אגרוף השפעות-חזותיים מדהימים משקפים את ההשפעה של כל מכה, מעיניים נפוחות כדי צלעות שבורות סקירה ככל אירועים מסוימים הפכו גיימרים קצת מריר על טקטיקות העסק של אי.איי, להילחם בלילה : סיבוב 2 עושה להמחיש מה החברה היא טובה מאוד : לוקח דבר טוב ולהפוך אותו אפילו טוב יותר. ברור שהמפתחים, בעודם ממשיכים לכוונן את המשחק האנלוגי כולו, שמו דגש על יצירת מצב קריירה משכנע יותר. בעיקר, הם היו מאוד מוצלחים. החדש ליצור מתאגרף הוא מקיף מאוד, ומאפשר לך מורף כמעט כל היבט של המראה של האגרוף שלך על לטוס. סוג חדש של מצב התאמה, זמין כאפשרות עצמאית הנקראת מצב מכה קשה, מופיע בלוח הזמנים שלך כאירועים מיוחדים. באירועים אלה, סיבוב לא מסתיים עד שמישהו נופל, ומעניק תחושה אכזרית יותר, מוגזמת לתחרות. למרבה המזל, אלה הם אופציונליים ולמרות שהם יכולים לפתוח פריטים חדשים בחנות, הם בדרך כלל לא נחשבים לדירוג שלך. עבור אוהדי הארדקור, תשמח לציין כי כעת תוכל לשנות שיעורי משקל באמצע הקריירה ככל שאתה מתבגר וכי הקריירה של כל מקצוען נעשית כך שאתה נלחם באויבים המתאימים לעידן. בצד המשחק, ההיבט החדש והחשוב ביותר הוא יצרני החציר – מכות עוצמתיות המאפשרות לטעון מראש אגרוף להשפעה נוספת. כמובן שהשימוש בהם מסוכן, אך כוחם הופך אותם לכלי חשוב בזכייה בחגורה. למרות שהמשחקים הראשונים קצת יותר קלים מאשר בשנה שעברה, הקושי התגבר ברגע שהדרגה שלי עלתה לאמצע שנות ה-30. הבינה המלאכותית נראית קצת יותר חכמה, והיריבים יתחבטו כשתקבלו אותם כמעט כדי לקנות זמן. אני מוצא את זה קצת מוזר שלמתאגרפים יריבים יש יכולת כמעט כמו ג ' ייסון וורהיס לעלות מהמזרן, לפעמים מתאוששים מארבע נוק-דאון בשני סיבובים, אבל זה קל להתפלפל.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות