פאנל סולארי חד-גבישי 20 וולט, פאנל סולארי חיצוני חצי גמיש 18 וולט, ערכת מערכת סולארית מודול בעל ביצועים גבוהים עם בקר
משופץ

פאנל סולארי חד-גבישי 20 וולט, פאנל סולארי חיצוני חצי גמיש 18 וולט, ערכת מערכת סולארית מודול בעל ביצועים גבוהים עם בקר

ILS 56.80

בחנות

ביצועים מצוינים : תאים סולאריים חד-גבישיים עלו ב -24% מסגרת האלומיניום והזכוכית המחוסמת מעוצבים עם שרף עמיד למים, מה שהופך את הפאנל הסולארי לעמיד. ביצועים אידיאליים : פאנל סולארי של 1 על 100 וואט יכול לייצר 500 וואט ליום, סוללה של 50 אה ניתנת לטעינה מלאה תוך 3 שעות (תלוי בזמינות אור השמש). גמישות טובה : ניתן לכופף פאנלים סולאריים חד-גבישיים לצורת קשת של עד 30 מעלות. מסגרת אלומיניום : הפאנל הסולארי עשוי מסגרת אלומיניום יציבה וזכוכית מחוסמת שאינה מחזירה אור, שיכולה לעבוד בתנאי מזג אוויר שונים. תיבת הצומת מאחור עמידה למים, כך שתוכל להשתמש בה בצורה בטוחה יותר מבלי לדאוג לדליפות. * מגוון רחב : חורים שנקדחו מראש בגב להתקנה מהירה. מתאים לקרוואנים, קרוואנים, עגלות גולף, כלי רכב חשמליים, יאכטות, סירות, אוהלים, מערכות סולאריות ביתיות. תיאור המוצר : ברוכים הבאים לחנות פורםכל אחד הפנלים הסולאריים שלנו נבדק וניסה לפני שעזב את המפעל כדי להבטיח שאין טעויות ואתה יכול לקנות בביטחון. אם יש כל נזק, אתה יכול לפנות אלינו, אנחנו מבטיחים לפתור את הבעיה שלך בתוך 24 שעות.מפרט : שם : פאנל סולריחומר : סוללת סיליקון חד גבישיתווק : 20 וולט מקסימום : 18 וולט כוח : 20 וולט מקסימום : 2.77 פלט : 5 וולט/18 וולט גודל : 280*420*3 ממק 'עמיד למים : אייפ65קצב המרה : 19.6-20% מספר יציאות יו אס בי : כפולמתאים ל : רכיבה על אופניים, טיפוס הרים, טיולים, קמפינג, נסיעות וכו'.הוראות בטיחות : 1. לפני ההתקנה בפעם הראשונה, לוודא את סוללה יש מספיק מתח עבור הבקר כדי לזהות את סוללה סוג. כבל הסוללה צריך להיות קצר ככל האפשר כדי למזער הפסדים. הרגולטור מתאים רק לסוללות עופרת חומצה : פתוח, אסיפה, ג ' ל (לא מתאים לנים, ליתיום או סוללות אחרות). רגולטור הטעינה מתאים רק לוויסות מודולים סולאריים. לעולם אל תחבר מקורות טעינה אחרים לרגולטור הטעינה.החבילה כללה : 1 על 20 וואט פאנל סולארי 1 על בקר סולארי (10/20/30/40/50 א)1 קליפ תנין 1 על מטען לרכב 4 כוסות יניקההודעה : בבקשה לאפשר שגיאה 0-2 מ מ עקב מדידה ידנית. ודא שלא אכפת לך לפני הגשת הצעות.בשל הבדלים בין מסכים שונה, התמונות עשויות שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט.

המאפיינים האחרים

name:
solar panel
Material:
Monocrystalline silicon battery
Voc:
20V
Vpmax:
18V
Power:
20w
Ipmax:
2.77A
Output:
5V/18V
Size:
280*420*3mm
Waterproof rate:
IP65
Conversion rate:
19.6-20%
Number of USB ports:
Dual
Suitable for:
Cycling, Mountain Climbing, Hiking, Camping, Travel, etc.
safety instructions:
1. Before installing for the first time, make sure the battery has enough voltage for the controller to recognize the battery type.:
2. The battery cable should be as short as possible to minimize losses.:
3. The regulator is only suitable for lead-acid batteries:
OPEN, AGM, GEL (not suitable for NiMH, Li-ion or other batteries).
4. The charge regulator is only suitable for regulating solar modules. Never connect other charging sources to the charging regulator.:
Package Included:
1X 20W Solar Panel:
1X Solar Controller (10/20/30/40/50A):
1 alligator clip:
1X car charger:
4 suction cups:
Notice:
Please allow 0-2mm error due to manual measurement. Make sure you don't mind before bidding.:
Due to differences between different monitors, the pictures may not reflect the actual color of the item. Thanks! :

הצעות דומות