uxcell Air Chuck, 1/4 אינץ 'NPT זרימה סגורה זרימה ישר מנעול ישר על צ'אק צמיג עם קליפ לאביזרי מדחס מדפדים, נחושת, חבילה של 2
משופץ

uxcell Air Chuck, 1/4 אינץ 'NPT זרימה סגורה זרימה ישר מנעול ישר על צ'אק צמיג עם קליפ לאביזרי מדחס מדפדים, נחושת, חבילה של 2

ILS 2.33

בחנות

נקבה 1/4 אינץ 'NPT רכיבי פליז מדורגים של 250 psi מיועדים לשימוש כבד עם מתנפחי צמיגים ומדיות. תואם לשסתומי שרדר; עיצוב הזרימה הסגורה מאפשר לזרום אוויר כאשר שסתום הזרימה הפנימי פתוח. קצה ישר כבד הופך את מילוי צמיג ללא טרחה; קליפ הנעילה שומר על הצ'אק המחובר לגזע השסתום במהלך האינפלציה. תוכן חבילה : 2 x צ'אק אייר. מפרט : שם מוצר : Air Chuck Thread Dia : 1/4 אינץ 'נקבה NPTMaterial : Coppertotal גודל : 43 x 34 x 16 מ"מ/1.63 אינץ זרימת אוויר זרימה מתאימה לרוב המתנפחים, אך מתוכננת במיוחד לשימוש עם מדדי מתנפח צמיגים. עיצוב פליז צ'אק מנפח צמיגים בקלות, אפילו על רכבי עבודה כבדים בזכות דירוג לחץ מקסימאלי של 250 psi. אין צורך לשחוט את הצ'אק כדי גבעולי שסתום, מכיוון שקליפ נעילה אוטם היטב את מצ'אק האוויר במקומו על גבעול שסתום. קצה ישר הופך את האינפלציה לטרחה.

המאפיינים האחרים

Product Name :
Air Chuck
Thread Dia :
1/4-Inch Female NPT
Material :
Copper
Total Size :
43 x 34 x 16mm/1.69 x 1.34 x 0.63inch(L*W*H)
Package Content:
2 x Air Chuck:
Description:
The Closed Flow Air Chuck fits most inflators, but is designed specifically for use with tire inflator gauges.:
The brass chuck design inflates tires easily, even on heavy-duty work vehicles thanks to a 250 PSI maximum pressure rating.:
There's no need to thread the chuck to valve stems, because a locking clip securely seals the air chuck into place on a valve stem.:
A straight tip makes inflation hassle free.:

הצעות דומות