קעקוע אספקת חשמל, 1300 מיליאמפר / שעה טעינה אלחוטי ממשק קעקוע עט סוללה, מתח להתאים אלומיניום סגסוגת קל משקל
משופץ

קעקוע אספקת חשמל, 1300 מיליאמפר / שעה טעינה אלחוטי ממשק קעקוע עט סוללה, מתח להתאים אלומיניום סגסוגת קל משקל

ILS 28.99

בחנות

"התאמת מתח*ספק כוח קעקוע עם 6 וולט, 7 וולט, 8 וולט, 9 וולט, 11 וולט ניתן להתאים, לעמוד בדרישות המהירות של אמני קעקועים להפעלת חלקים שונים את אלחוטי קעקוע אספקת חשמל הוא קל משקל וקומפקטי, כך את אספקת חשמל שלך קעקוע עט לתוך אחד, הפעולה היא נוחה. זה אלחוטי קעקוע אספקת חשמל הוא הסטנדרטי רדיו רדיו, מתאים לכל סטנדרטי רדיו רדיו קעקוע מכונות. קעקוע אספקת חשמל באמצעות סטנדרטי רדיו רדיו ממשק, מתאים עבור רוב רדיו רדיו קעקוע מכונת, הסגירה הוא הדוק, לא קל ליפול. להיפטר המסורתי אספקת חשמל לשימוש כוח קו, קעקוע קליפ כבל , קעקוע רגל דוושת לעבודה, להפוך את העבודה שלך יותר נוח. קל לטעינה ונשיאה, כך שאתה יכול אפילו להשתמש בו לעבודה בחוץ. סוללה בקיבולת גדולה מובנית בסוללת ליתיום של 1300 מיליאמפר / שעה, בטעינה מלאה ובמצב מתח הפעלה של 8 וולט, ספק כוח קעקוע זה יכול להמשיך לעבוד במשך 8 שעות. האם שטח גדול של הקעקוע יכול לשמש לסירוגין שני כוח. *תכליתי*קעקוע עט סוללה עם כיבוי, על תשלום, מעל פריקה הגנת פונקציה, עם נורית החיווי יהבהב כדי להראות את מצב טעינה, אשר הוא קל משקל לשימוש נוח. מפרט : סוג פריט : קעקוע אספקת חשמלחומר : אלומיניום סגסוגת, רכיבים אלקטרונייםיציאת כוח : יציאת רדיו רדיו סוללה : ליתיום סוללה 1300 מיליאמפר / שעה(כלול)גודל : כ.08 אינץ ' קלט : דק5 וולט 1 פלט : 6 וולט 7 וולט 8 וולט 9 וולט 11 וולט זמן טעינה : 3.5 שעות (אסור לטעון עם מטען גבוה מ-5 וולט)זמן שירות : ניתן להשתמש בפלט מתח 8 וולט למשך כ-8 שעותאיך להשתמש : 1. לחץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה למשך 2 שניות כדי להפעיל את המכונה ללא כוח התחלה חזק. מהיר כפול לחץ על לחצן הפעלה כדי להתחיל את מכונת וחזק החל כוח ייפתח. את מתח זיכרון של השימוש האחרון יהיה לשחזר לאחר 0. לחץ על לחצן ההפעלה מחזור 6, 7, 8, 9, 11 וולט בזמן שנורית החיווי עולה;3. אם הכפתור הוא לא בשימוש עבור יותר מ 2 שניות, זה יהיה באופן אוטומטי לעבור סוללה קיבולת תצוגה. באותו זמן, נורית החיווי הוא במצב הנשימה, ואת 5 אינדיקטורים בהתאמה מייצג 20% כדי מלא כוח. כאשר טעינה, נורית החיווי יהבהב כדי להראות את מצב טעינה, וכאשר מלא, נורית החיווי הוא יציב על, ונכנס להחטיא את המטרה הגנה באותו זמן;5. הסוללה בתוך מגבלת זרם הטעינה, קיבולת הסוללה של 1300 מיליאמפר / שעה, מטען 1 א, 3.5 שעות בערך מלא, פלט מתח 8 וולט שימוש בר קיימא של כ-8 שעות;6. מוצר זה הוא בעיקר מתאים מנוע קעקוע מכונת, אין להשתמש ב סליל קעקוע מכונת;7. לא תומך בצד של השימוש.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Tattoo Power Supply
Material:
Aluminium Alloy, Electronic Components
Power Port:
RCA port
Battery:
Lithium Battery 1300mAh(Included)
Size:
Approx. 62.8 x 27.5mm / 2.47 x 1.08inInput
Output:
6V 7V 8V 9V 11V
Charging Time:
3.5 hours (It is forbidden to charge with charger higher than 5V)
Service Time:
8V voltage output can be used for about 8 hours
How To Use:
1. Long press the power button for 2 seconds to start the machine without strong starting power. Fast double click the power button to start the machine and strong starting power will be opened. The voltage memory of the last use will be restore after 0.2 seconds.
2. Press the power button 6, 7, 8, 9, 11V cycle while the indicator light increases;:
3. If the button is not in use for more than 2 seconds, it will automatically switch to the battery capacity display. At the same time, the indicator light is in the breathing state, and the 5 indicators respectively represent 20% to full power.:
4. When charging, the indicator light flashes to show the charging state, and when full, the indicator light is steady on, and enters the overshoot protection at the same time;:
5. The battery inside the charging current limit, the battery capacity of 1300mAh, 1A charger, 3.5 hours or so full, 8V voltage output sustainable use of about 8 hours;:
6. This product is mainly suitable for motor tattoo machine, do not use in coil tattoo machine;:
7. Do not support the side of the use.:
Package List:
1 x Wireless Tattoo Power Supply 1 x USB Charging Cable1 x Instruction

הצעות דומות