קריקטורה חמוד חתול על ענפי עץ קיר מדבקות, נשלף קיטי קיר מדבקות דקור מדבקות עבור בנות ילדים חדר שינה קיר אמנות קישוט
משופץ

קריקטורה חמוד חתול על ענפי עץ קיר מדבקות, נשלף קיטי קיר מדבקות דקור מדבקות עבור בנות ילדים חדר שינה קיר אמנות קישוט

ILS 51.70

בחנות

1חומר : חתול על עץ קיר מדבקות הוא עשוי באיכות גבוהה ויני שאינו רעיל, מעכב בעירה, ללבוש עמיד.גודל גיליון : 25 על 70 ס"מ/9. לאחר מדבקה על הקיר, גודל הגימור : 55 על 70 סנטימטר/21. קל להתקין ולהסיר : יכול להיות ממוקם על קיר, מקרר, אריח וכל משטח קשה אחר מקומות. מדבקות עשה זאת בעצמך. מושלם לכל מקום שתרצה.ללא כל נזק לקירות שלך : את מדבקות להרכיב בקלות, בדיוק כמו פאזל. אתה יכול גם ליהנות ממנו עם המשפחה שלך. הערה : אתה צריך לעשות את זה לפרוש לפני יישום זה.יישום רחב : קיטי קיר מדבקות הוא נהדר עבור לקשט תינוק וילדים משתלת, פנים קירות או חלונות של בית, אמבטיה, משרד, במעונות וחנות. מפרט : חומר : גודל גיליון ויני : 25 על 70 ס"מ/9.5 אינץ 'גודל גימור : 55 על 70 ס" מ/21.5 אינץ ' גודל חינם. הגודל הסופי תלוי בעיצוב עשה זאת בעצמך, בתמונה אנחנו רק נותנים מופע מדגם אחד או כלשהו. לפתוח את קיר מדבקת ולהחליק אותו. לאחר לחיצה על יותר מ-24 שעות, חותכים את מדבקת הקיר לחתיכות קטנות. בחר היכן להדביק. לאחר מכן, לנקות את משטח הקיר. תמונות המדגם הן לעיון בלבד (אתה יכול גם עשה זאת בעצמך). קרע את המדבקה לאורך קו החיתוך. אז אתה יכול להדביק אותם בכל מקום שתרצה. טיפים ושלבים להתקנת מדבקות קיר גדולות יותר. ראשית, קלף בזהירות חלק ממדבקת הקיר וקפל את נייר הגיבוי לשניים. השלב הבא הוא להדביק את החלק המתקלף של מדבקת הקיר לאזור המועדף עליך. השלב האחרון הוא להחליק את מדבקת הקיר ביד אחת תוך קריעת נייר הגיבוי של מדבקת הקיר ביד השנייה. בכל חודש, כדאי ללחוץ על קיר מדבקת פעם אחת. אל תיצמד לקיר שמתקלף או מפיל אפר. לא מקל על כל משטח של מהמורות. אל תיצמד לטפט לא אחיד. חבילה כוללת : 1 יח ' חבילה חתול על ענפי עץ מדבקות קיר שים לב : 1.בבקשה לאפשר כ 1-2 סנטימטר טעות מדידה.בגלל שונה מציג, בפועל צבע עשוי להשתנות מעט מתמונה.

המאפיינים האחרים

Material:
Viny
Sheet Size:
25x70cm/9.8x27.5
Finish size:
55x70cm/21.6x27.5in
Size is free. The final size depend on your DIY design, in the picture we just give one or some sample show. :
How to use? :
1. Open the wall sticker and smooth it out. After pressing for more than 24 hours, cut the wall sticker into small pieces. :
2. Choose where to paste. Then, clean the wall surface. :
3. The sample pictures are for reference only (you can also DIY). Tear off the sticker along the cut line. Then you can paste them wherever you like. :
4. Tips and steps for installing larger wall stickers. First, carefully peel off part of the wall sticker and fold the backing paper in half. The next step is to stick the peel-off portion of the wall sticker to your preferred area. The final step is to smooth out the wall sticker with one hand while tearing off the backing paper of the wall sticker with the other hand. :
5. Each month, you better press the wall sticker one time. :
Note:
1. Don't stick to the wall which are peeling or dropping ash. :
2. Don't stick to any surface of the potholes. :
3. Don't stick to uneven wallpaper. :
Package Includes:
1pc x Cat On The Tree Branches Wall Decals :
Notice:
1.Please allow about 1-2 cm measurement error. :
2.Because of the different displays, actual color may vary slightly from image. :

הצעות דומות