Mqshuhenmy Himse מתעורר פפטיד המונה ג'ל עיניים, קרם עיניים לחות של גברים, מפחית נפיחות, מתחת לשקיות עיניים, עיגולים כהים,
משופץ

Mqshuhenmy Himse מתעורר פפטיד המונה ג'ל עיניים, קרם עיניים לחות של גברים, מפחית נפיחות, מתחת לשקיות עיניים, עיגולים כהים,

ILS 11.99

בחנות

Himse מתעורר פפטיד ג'ל עיניים מדף : קרם עיניים זה מרגיע מאוד, שמנמן אזורים שקועים, ומפחית את המראה של עיגולים כהים ונפוחים גלויים סביב קווי המתאר קרם עיניים לחות לגברים : נותן לך עור שופע, חלק יותר ומוצק יותר עם פחות קווים וקמטים גלויים. הרגישו נהדר על מכסים נפוחים ועור לחוץ. התעורר פפטיד ג'ל עיניים : מכיל 2 מרכיבים עיקריים להפחתת שקיות עיניים מתחת לעיניים ועיגולים כהים. נוגע ישירות ומשפיע על העור, ומעניק לו מראה ותחושה נעורים יותר. ספיגה מהירה : סרום הרמת עיניים זה נספג במהירות באזור העיניים ליצירת מחסום לחות יעיל ומגן יותר, ושומר על עורך רענן כל היום. קל לשימוש : ראשית נקה את הפנים, ומרחי באופן שווה קרם עיניים סביב העין ואז דחף בעדינות משמאל וימין. השתמש באצבע המורה כדי לעסות את התחתית לעין העליונה, המסייעים להדק את עור העין. היזהר מהכוח העדין. עיסוי אחרון עד שקרם העיניים נספג במלואו בעור. Himse מתעורר פפטיד ג'ל עיניים מדף : קרם עיניים זה מרגיע מאוד, שמנמן אזורים שקועים, ומפחית את המראה של עיגולים כהים ונפוחים גלויים סביב קווי המתאר. קרם עיניים לחות לגברים : נותן לך עור שופע, חלק יותר ומוצק יותר עם פחות קווים וקמטים גלויים. הרגישו נהדר על מכסים נפוחים ועור לחוץ. התעורר פפטיד ג'ל עיניים : מכיל 2 מרכיבים עיקריים להפחתת שקיות עיניים מתחת לעיניים ועיגולים כהים. נוגע ישירות ומשפיע על העור, ומעניק לו מראה ותחושה נעורים יותר. ספיגה מהירה : סרום הרמת עיניים זה נספג במהירות באזור העיניים ליצירת מחסום לחות יעיל ומגן יותר, ושומר על עורך רענן כל היום. קל לשימוש : ראשית נקה את הפנים, ומרחי באופן שווה קרם עיניים סביב העין ואז דחף בעדינות משמאל וימין. השתמש באצבע המורה כדי לעסות את התחתית לעין העליונה, המסייעים להדק את עור העין. היזהר מהכוח העדין. עיסוי אחרון עד שקרם העיניים נספג במלואו בעור. כיצד להשתמש בשלב 1 קח כמות מתאימה של קרם עיניים ולהחיל אותו על העור סביב העיניים; שלב 2- עיסוי ודחף את קרם העיניים בעדינות על אזור העיניים; שלב 3- עיסוי בעדינות מבפנים החוצה כדי לעזור לעור סביב העיניים לספוג לחלוטין. מפרט : תוכן נטו : 15 גרם (גרם/מ"ל) גודל : בערך 2.88 אינץ 'חיי מדף : 3 שנים רשימת חבילות : 1/3/5 מחשבים מתעוררים פפטיד דיפוי ג'ל עיניים הערה : 1. צבעי בד בפועל עשויים היה שונה במקצת מהצבעים המקוונים בגלל תצוגת מחשב שונה ומבהירות בהירה. אנא אפשר 1-3 ס"מ שונה בגלל מדידה ידנית, תודה (1 ס"מ = 0.39 אינץ אתה 24 שעות.

המאפיינים האחרים

Net content:
15g (g/ml)
Size:
About 2.4x12.4cm/0.94x4.88in
Shelf Life:
3 years
Package List:
1/3/5 Pcs Awaken Peptide Depuffing Eye Gel:
Note:
1. Actual fabric colors may be slightly different from online colors due to different computer display and light brightness.:
2. Please allow 1-3cm differs due to manual measurement, thanks (1 cm=0.39 inch,1 inch=2.54 cm):
3. If you encounter any problems when buying and using our products, please contact us in time, we will serve you 24 hours. :

הצעות דומות