מקודד סיבוב מצטבר, DC524V ABZ מקודד תוסף 3 שלבים 6 ממ ציוד צמצום מנוע מנוע מוצק, למדידת קצב הסיבוב, זווית
משופץ

מקודד סיבוב מצטבר, DC524V ABZ מקודד תוסף 3 שלבים 6 ממ ציוד צמצום מנוע מנוע מוצק, למדידת קצב הסיבוב, זווית

ILS 2.00

בחנות

ספק הכוח של מתכנת מצטבר זה הוא DC 5-24 V, המהירות המכנית היא 6000 סל"ד, והצריכה הנוכחית היא 30m A, שיש לה יעילות גבוהה וחיסכון באנרגיה מקודד ABZ תלת-פאזי זה הוא קטן, קל, קומפקטי וקל להתקנה, אשר ניתן להשתמש בו בסביבת עבודה מדויקת, אוטומציה משרדית והנדסה. מקודד מצטבר תלת-פאזי זה בעל מהירות גבוהה של 6000 סל"ד, שיכולה לייצר דופק ספירה ולהשתמש ביעילות על ידי סיבוב רשת האור והמצמד האופטי. מקודד ROTA-RY המצטבר נמצא בשימוש נרחב, וניתן ליישם אותו על שליטה חכמה על מדידות תזוזה שונות, בקרת אורך חיתוך פלדה, מכונת שבירת אוטומטית אוטומטית באורך קבוע. המקודד המצטבר משתמש בחומרים באיכות גבוהה והוא חזק יותר לספק הגנה גבוהה יותר מאשר מקודדים אחרים. יש לו שום בעיה חזקה יותר, ללא דופק. מפרט : סוג פריט : ABZ מקודד חומר : אלומיניום + דגם פלסטיק : C38 S6 G5 מתח כוח מתח : DC5-24 V צריכה זרם : 30m A מהירות מכנית : 6000 סל"ד בקוטר פיר גודל : בערך.2 אינץ 'מספר השלבים : ABZ 3 רשימת חבילות פאזות : 1 x מקודד 3 x חתיכות בורג הערה : 1. מוצר זה מורכב מרכיבים מדויקים, לכן אנא הקפיד לא להפיל אותו 2. בעת התקנה, אם האקסצנטריות או זווית הסטייה גדולה מדי, היא תקצר את חיי השירות שלה 3. אל תשתמשו בהשפעה חזקה, רטט, מאכל, שדה מגנטי גדול, טמפרטורה גבוהה, לחות גבוהה וסביבת חומצה 4. שגיאה במספר הפולסים עשויה להיגרם כאשר הכוח מופעל או כבה. לאחר הפעלת ההספק, יש זמן עיכוב של 0. לאחר קבוע המוצר, אל תמשוך את הכבל עם כוח העולה על 29. כאשר יש קו מפלג או קו חשמל בקרבת מקום, אנא השתמש צינור לכיסוי הכבל. חיווט שגוי יפגע במעגל הפנימי. מומלץ לבודד את המסופים הלא מחוברים. יש לבקש חוט מוגן 9. אל תפרק את המוצר בעצמך.

המאפיינים האחרים

Item Type:
ABZ Encoder
Material:
Aluminum + plastic
Model:
C38S6G5
Power Supply Voltage:
DC5-24V
Current Consumption:
30mA
Mechanical Speed:
6000rpm
Shaft Diameter Size:
Approx. 6mm / 0.2in
Number of Phases:
ABZ 3 phase
Package List:
1 x Encoder:
3 x Screw Pieces:
Note:
1. This product is composed of accurate components, so please be careful not to drop it:
2. When installing, if the eccentricity or deviation angle is too large, it will shorten its service life:
3. Do not use in strong impact, vibration, corrosive, large magnetic field, high temperature, high humidity and acidbase environment:
4. An error in the number of pulses may be caused when the power is turned on or off. After the power is turned on, there is a 0.5S delay time for use:
5. After the product is fixed, do not pull the cable with a force exceeding 29.4N:
6. When there is a highvoltage line or power line nearby, please use a conduit to cover the cable:
7. When wiring, pay attention not to shortcircuit the terminals, and make sure that the wiring is correct. Wrong wiring will damage the internal circuit. It is recommended to insulate the unconnected terminals.:
8. Shielded wire should be grounded:
9. Do not disassemble the product by yourself :

הצעות דומות