כלי לתיקון חוט: חוט צמצום אגוז עם M4X0.7 נקבה ו- M8X1.25 חוטים זכריים, אורך 6 ממ, 10 יחידות ערכת נירוסטה לשימוש רכב ותעשייה.
משופץ

כלי לתיקון חוט: חוט צמצום אגוז עם M4X0.7 נקבה ו- M8X1.25 חוטים זכריים, אורך 6 ממ, 10 יחידות ערכת נירוסטה לשימוש רכב ותעשייה.

ILS 0.67

בחנות

1 תיקון חוטים יעיל-עלויות : ערכת מכשירי חוט זה היא פיתרון חסכוני לתיקון חוטים פגומים או שחוקים, ומספקת חיבור יציב ואמין. חומר איכותי גבוה : עשוי מחומר מפלדת אל חלד באיכות גבוהה 303, חוט זה המפחית את האגוז מבטיח עמידות, יציבות וחיי שירות ארוכים. יישום Versatile : כלי תיקון חוט זה מתאים לשימוש בשדות ייצור שונים, כולל תעופה, מכוניות, טורבינות קיטור ועוד. קל להתקנה : עם תהליך ההתקנה הפשוט שלו, ניתן להתקין בקלות את ההתקנה של אביזר תעשייתי בורג זה ללא כלים או נהלים מורכבים. תיקון חוטים יעיל-עלויות : ערכת מכשירי חוט זה היא פיתרון חסכוני לתיקון חוטים פגומים או שחוקים, ומספקת חיבור יציב ואמין. חומר איכותי גבוה : עשוי מחומר מפלדת אל חלד באיכות גבוהה 303, חוט זה המפחית את האגוז מבטיח עמידות, יציבות וחיי שירות ארוכים. יישום Versatile : כלי תיקון חוט זה מתאים לשימוש בשדות ייצור שונים, כולל תעופה, מכוניות, טורבינות קיטור ועוד. קל להתקנה : עם תהליך ההתקנה הפשוט שלו, ניתן להתקין בקלות את ההתקנה של אביזר תעשייתי בורג זה ללא כלים או נהלים מורכבים. מפרט : סוג פריט : חוט מכניס חומר Kit Material : 303 פלדות אל חלד : חוט נקבה M4 x 0.7 מ"מ, חוט זכר M8 x 1.25 מ"מ אורך : בערך.2 בין אם יש חריץ : ישנו Slot Purpose : תיק תיקון חוט : לדוגמה, אם חוט M8 חלקלק, אם ברצונך להמשיך להשתמש בשרשור M8 לאחר השיקום, השתמש בשיטה זו כדי להרחיב תחילה את חוט ה- M8 כדי חוט ה- M10 ואז השתמש במפחית אורך M8-M10-12 כדי לשנות אותו חזרה ל- M8, מכיוון שהחומר של מפחית זה הוא נירוסטה, הוא יהפוך את חוט ה- M8 ליותר הערצה : אנא שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן ממוצר זה יישלח באופן אקראי, וודא שלא יהיה אכפת לך לפני שתזמין.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Thread Inserts Kit
Material:
303 Stainless steel
Specification:
Female thread M4 x 0.7mm, male thread M8 x 1.25mmLength
Purpose:
Thread repair
Case:
For example, if the M8 thread is slippery, if you want to continue to use the M8 thread after the restoration, use this method to first expand the M8 thread to the M10 thread, and then use the M8-M10-12 length reducer to change it back to M8, because the material of this reducer is stainless steel, it will make the M8 thread more firm
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.

הצעות דומות

Moyishi 2PC
משופץ
Moyishi 2PC
בחנות
ILS 2.33
] הערכה: