מחזיק סימנים אקרילי של קיר סילברט קיר [8.5 x 11 אינץ ' - סט של 6] כולל דבק 3M, ברגים ונקודות מגנטיות דבק לאפשרויות התקנה מקסימאליות.
משופץ

מחזיק סימנים אקרילי של קיר סילברט קיר [8.5 x 11 אינץ ' - סט של 6] כולל דבק 3M, ברגים ונקודות מגנטיות דבק לאפשרויות התקנה מקסימאליות.

ILS 22.57

בחנות

איכות פרימיום - כל חתיכה מעוצבת מגיליון יחיד של אקריליק יצוק באיכות גבוהה 100% ניתן למחזור. בהירות מעולה - 100% אקריליק ברור שקוף לצבעים עזים. רק הקפד להסיר את סרט הפלסטיק המגן לפני השימוש לתצוגה ברורה לחלוטין!. עמידות מקסימאלית - עמידה יותר בשריטות ופחות שבירות מרוב הפלסטיקה, מושלמת לשימוש פנים וחוץ. שריטות ניתנות לתיקון עם ערכת פולנית מפלסטיק. קל להחליף שילוט- העיצוב שלנו מאפשר לקחת סימנים והודעות להיכנס ולצאת בקלות מבלי להסיר את המסגרת מהקיר. השתמש בכל מקום - כללנו חומרת הרכבה נוספת כדי לתת לך אפשרויות נוספות. התקן לצמיתות על דלת או קיר עם הברגים והעוגנים הכלולים או רצועות דבק 3 M . או השתמש בהם באופן זמני על ידי הצבת לוח מחיקה יבש או משטח מתכת, ללכת עם המגנטים הכלולים!. איכות פרימיום - כל חתיכה מעוצבת מגיליון יחיד של אקריליק יצוק באיכות גבוהה. 100% ניתן למחזור. בהירות מעולה - 100% אקריליק ברור שקוף לצבעים עזים. רק הקפד להסיר את סרט הפלסטיק המגן לפני השימוש לתצוגה ברורה לחלוטין!. עמידות מקסימאלית - עמידה יותר בשריטות ופחות שבירות מרוב הפלסטיקה, מושלמת לשימוש פנים וחוץ. שריטות ניתנות לתיקון עם ערכת פולנית מפלסטיק. קל להחליף שילוט- העיצוב שלנו מאפשר לקחת סימנים והודעות להיכנס ולצאת בקלות מבלי להסיר את המסגרת מהקיר. השתמש בכל מקום - כללנו חומרת הרכבה נוספת כדי לתת לך אפשרויות נוספות. התקן לצמיתות על דלת או קיר עם הברגים והעוגנים הכלולים או רצועות דבק 3 M . או השתמש בהם באופן זמני על ידי הצבת לוח מחיקה יבש או משטח מתכת, ללכת עם המגנטים הכלולים!.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות