מטבח פחי עם אשפה שקית אחסון חריץ מתקפל תליית אשפה יכול גדול קיבולת מטבח אשפה יכול ארון סל לאמבטיה שינה קרוואנים
משופץ

מטבח פחי עם אשפה שקית אחסון חריץ מתקפל תליית אשפה יכול גדול קיבולת מטבח אשפה יכול ארון סל לאמבטיה שינה קרוואנים

ILS 16.65

בחנות

[תליית עיצוב] זה תליית אשפה יכול מאמץ בצורת פרסה תליית יציאת עיצוב על הגב, אשר יכול לתלות ארון דלתות וכן הלאה זה יכול לשמש עבור לוחות דלת בעובי של 2. זה קל להתקנה ולא משאיר עקבות. יש סוגר בתחתית, וזה יכול גם להיות מרוצף מקום. [מתקפל עיצוב] את מטבח פחי לאמץ מתקפל עיצוב, אשר חוסך מקום והוא פשוט לשימוש. נוח לך לנקות את האשפה על השיש, מבלי להתכופף שוב ושוב ולעבוד יתר על המידה. חומר עבה יותר, יכולת נשיאה חזקה, פתח אופקי מוגדל, קיבולת מקסימלית יכולה להכיל אשפה של 10 ליטר. [אשפה שקית אחסון חריץ] יש אשפה שקית אחסון חריץ בחלק תחתון של אשפה יכול, אשר הוא נוח להחלפת אשפה שקיות. הכניסו את כל גליל שקיות האשפה לשוקת, סגרו את המכסה ושלפו אותו מהפתח לשימוש. [רב-פונקציה] אשפה סל יכול לא רק להיות תלוי, אבל גם ממוקם על הרצפה, אשר הוא מאוד מתאים למשפחה מטבחים, חדרי שינה, חדרי מגורים, חדרי אמבטיה. זה יכול גם לקחת עבור רכב נסיעות, קמפינג, וכו'. זה יותר נוח לקפל ולאחסן. [כדי להגן על הסביבה, כולם אחראים] השלם עשוי מעמ ' ידידותי לסביבה, שהוא בטוח ובריא. אנו ממליצים להשתמש בשני פחי אשפה במטבח, שיכולים להפריד טוב יותר אשפה ולהפריד אשפה יבשה ורטובה, כדי לספק סביבת מגורים טובה למשפחה. אנו קוראים להגנה על הסביבה וכולם אחראים. מפרט : חומר : איכות סביבה + עמ'.גודל : 25*18*27 סנטימטר.קיבולת : 10 ליטר. החבילה כוללת : פח אשפה * 1, תיבת אריזה * 1.אמצעי זהירות : 1. בשל שונה ירי סביבה, המוצר עשוי יש הבדל בצבע מסוים, אשר הוא תופעה נורמלית ואינו משפיע על שימוש. בשל שיטות מדידה ידניות שונות, ייתכן שיש 1-3 סנטימטר שגיאה בגודל, אשר הוא תופעה נורמלית ואינו משפיע על שימוש. המוצר הוא עשוי פלסטיק, נא לא לגעת להבה פתוחה כדי למנוע עיוות. אם אתה נתקל מוצר באיכות בעיות, אנא פנה אלינו ואנחנו נענה לך בהקדם האפשרי.

המאפיינים האחרים

Material:
Environmental protection TPE+PP.
Size:
25*18*27cm.
Color:
white, brown.
Capacity:
10L.
The package includes:
Trash bin*1, packing box*1.:
Precautions:
1. Due to the different shooting environment, the product may have a certain color difference, which is a normal phenomenon and does not affect the use.:
2. Due to different manual measurement methods, there may be 1-3cm error in the size, which is a normal phenomenon and does not affect the use.:
3. The product is made of plastic, please do not touch the open flame to avoid deformation.:
4. If you encounter product quality problems, please contact us and we will reply you as soon as possible. :

הצעות דומות