שולחן פסחא שמח עגול 60 אינץ 'ארנב ארנב ארנב ארנבת פרפרים
משופץ

שולחן פסחא שמח עגול 60 אינץ 'ארנב ארנב ארנב ארנבת פרפרים

ILS 12.99

בחנות

★ 【גודל】 : עגול שפת מפת הפסחא הזה מתאים לגודל - קוטר 60 אינץ ' / 1524 ס"מ, המתאים מאוד לשולחנות עגולים, כמו שולחנות אוכל, שולחנות קפה, שולחנות תה וכו' 【【איכות גבוהה : זה 60 אינץ 'זה 60 אינץ' כיסוי שולחן פסחא עגול עשוי מבד פוליאסטר טהור פרימיום כדי להבטיח את ההגנה על השולחן והריהוט שלך. מפת השולחן הארנבית הזו חלקה, חסרת שפיכה וקמילה-עמידה. ניתן לגהץ בד עמיד רך כדי לשחרר קמטים עקשניים ולהפוך את קמקי השולחן ללא קמטים. ★ 【קישוט】 : בד שולחן חג הפסחא שמח כעיצוב שולחן הפסחא לאירוח, פיקניקים, מסעדות וקפיטריות. להתלבש את הבית שלך עם עיצוב פרפר ארנב ארנב, קישוטים לפסחא למסיבה, קישוטים ליום הפסחא לשולחן וקישוטי פסחא לעיצוב בית מקורה. ★ 【טיפול קל】 : ניתן לשטוף את הבד לשולחן של פסחא במכונה במים קרים ולהפיץ בעדינות. נוזלים כמו קפה, מיץ ויין ניתן למחוק במהירות נקי עם מטלית רטובה או מפית. ברזל על אש נמוכה במידת הצורך. ★ 【טיפים חמים】 : אנא מודד את השולחן שלך לפני הרכישה, גודל מפת השולחן העגול באביב בדרך כלל גדול יותר מגודל השולחן. חבילה של 1 x מפת שולחן עגולה. אודות קוואני : קוואני היא חברת טקסטיל ביתית מקיפה המשלבת עיצוב, ייצור ומכירות. אנו תמיד מתעקשים ליצור את המוצרים שלנו עם חומרים ובעלי מלאכה באיכות גבוהה, המספקת לך מגוון סגנונות, צבעים, מוצרים באיכות גבוהה כדי לענות על הצרכים המגוונים שלך.; תיאור המוצר : הגדר את מפת השולחן על השולחן שלך, שנה את סגנון המרחב כדי להפוך אותו למסוגנן וייחודי. מפות השולחן עשויות מפוליאסטר מטופל במיוחד 100% , אשר בעיצוב עמיד בפני מים ועמיד בפני קמטים. אל תדאג אם הנוזל נופל על מפת השולחן, אתה רק צריך לנגב אותו עם מטלית לחה. כמובן, מגן הטבלה הוא רחיץ מכונה ולא מעוות בקלות. מתאים לכל העונות, זו תהיה הבחירה הטובה ביותר שלך לחדר שלך או למסיבה הקרובה. מפרט : גודל : 60 אינץ '(152 ס"מ) בד : חבילת פוליאסטר הכוללת תכונות שולחן עגולות 1x : הוכחת שפיכה, חסין שמן, עמידות במים, עמידה בפני קמטים. תפאורה ביתית : הגן על שולחן וקשט את החדר וצור אווירה שאתה אוהב. השראה לשימוש יומיומי, מסיבה, חג, פיקניק, חתונה, טקס, חג המולד ועוד. הוראות טיפול : רחיצה במכונה במים קרים. ברזל בחום נמוך במידת הצורך. שירותים מושלמים לאחר המכירה : כל חווית קנייה אומללה תטופל ברצינות על ידינו, אנו תמיד נהיה כאן מתכוננים לספק לך את השירות הטוב ביותר. כל שאלה או תלונה יענו/לפתור תוך 24 שעות! רכוש את השטיח שלנו ללא שום סיכון! "הוסף לעגלה" עכשיו!.

המאפיינים האחרים

Size:
60 Inches(152cm)
Fabric:
Polyester
Package Including 1x Round Tablecloth:
Features:
Spill-proof, oil-proof, water resistance, wrinkle resistant.
Home Decor:
Protect table & decorate room & create an atmosphere you love.Perfect for everyday use, party, holiday, picnic, wedding, ceremony, Christmas and more.
Care Instruction:
Machine washable in cold water. Do not bleach.No dry cleaning.Iron in low heat if required.
Perfect After-Sales Servies:
Any unhappy shopping experience will be seriously treated by us, we will always be here preparing to provide you with the best service. Any question or complaint will be replied to/solve within 24 hours! Purchase our Tapestry Without Any Risk!:
Add to Cart now! :

הצעות דומות