Ganfanren 1.8M U ספקי חג המולד ספקי חג המולד סר
משופץ

Ganfanren 1.8M U ספקי חג המולד ספקי חג המולד סר

ILS 113.49

בחנות

חומר מוצר : PVC ניתן להשתמש במוטות צבעים של Wiredrawing במובנים רבים, ניתן לצמצם על עץ חג המולד, לתלות על הקיר עם גלים בצורת גל, בצורת W וכו ' יכול לתלות, בצורת גל, בצורת W וכו ', אתה יכול להשתמש בדמיון שלך מהאפקט הדקורטיבי הוא יפה מאוד!. מתאים למפגשים משפחתיים, חגיגות בית ספר, אירועי קניון, סופרמרקטים וכן הלאה. קישוט התאמה אישית יפהפה זה מציע לך בחירה מיוחדת לתת לחברים, לקרובי משפחה, לבני משפחה במתנה. חומר מוצר : PVC. ניתן להשתמש במוטות צבעים של Wiredrawing במובנים רבים, ניתן לצמצם על עץ חג המולד, לתלות על הקיר עם גלים בצורת גל, בצורת W וכו ' יכול לתלות, בצורת גל, בצורת W וכו ', אתה יכול להשתמש בדמיון שלך מהאפקט הדקורטיבי הוא יפה מאוד!. מתאים למפגשים משפחתיים, חגיגות בית ספר, אירועי קניון, סופרמרקטים וכן הלאה. קישוט התאמה אישית יפהפה זה מציע לך בחירה מיוחדת לתת לחברים, לקרובי משפחה, לבני משפחה במתנה. תכונה : ניתן להשתמש במוטות צבעים של Wiredrawing במובנים רבים, ניתן לצמצם על עץ חג המולד, לתלות על הקיר עם גלים בצורת גל, בצורת W וכו '. , אתה יכול לתלות, בצורת גל, בצורת W וכו ', אתה יכול להשתמש בדמיון שלך מתוך האפקט הדקורטיבי הוא יפה מאוד! מתאים למפגשים משפחתיים, חגיגות בית ספר, אירועי קניון, סופרמרקטים וכדומה. קישוט מציע לך בחירה מיוחדת לתת לחברים, קרובי משפחה, בני משפחה במתנה. ספציפית : גודל מוצר : אורך : בערך 1.8 מטר חומר : PVCProduct צבע : עם LED Light Creduct משקל : 700 גרם כולל : 1 x עיטור Rattan עם Ledonly the Practake לעיל החבילה שלעיל תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים. הערה : צילום קל ותצוגות שונות עלולים לגרום לצבע הפריט בתמונה מעט שונה מהדבר האמיתי. השגיאה המותרת של המדידה היא /- 1-3 סמ"ק.

המאפיינים האחרים

Product Size:
Length
Product material:
PVC
Product color:
with led light
product weight:
700G
Packing includes:
1 X Rattan Decoration With LED:
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is /- 1-3cm.Art
Due to long shipping, the item may damage in transit, if the item damage, pls contact us firstly immediately before leave feedback, thanks for your understanding.:
The perfect base for decorating a Christmas tree. :

הצעות דומות