תיבת כלי אחסון COFNYZ 72 רשתות ציפורניים טיפים לציפורניים ריק כלים לאומנות ציפורניים תיבת תצוגת תיבת תצוגת עמדת תכשיטים
משופץ

תיבת כלי אחסון COFNYZ 72 רשתות ציפורניים טיפים לציפורניים ריק כלים לאומנות ציפורניים תיבת תצוגת תיבת תצוגת עמדת תכשיטים

ILS 0.67

בחנות

ידית ניידת ומשקל קל עבורך לשאת עשוי מאקריליק פרימיום, בטוח, יציב ועמיד בשימוש. עיצוב 72 רשתות, ה- Stand מאחסן תכשיטי ציפורניים בשפתונים בנפרד ומקל על למצוא את זה שתרצו. פונקציה : תצוגת ציפורניים ותכשיטים, אחסון קוסמטיקה; יכול להיות נשלף; יכול להתאים את הגודל בהתאם לצרכים שלהם. משקל קל וקומפקטי, מעשי ונוח לנשיאה. ידית ניידת ומשקל קל עבורך לשאת. עשוי מאקריליק פרימיום, בטוח, יציב ועמיד בשימוש. עיצוב 72 רשתות, ה- Stand מאחסן תכשיטי ציפורניים בשפתונים בנפרד ומקל על למצוא את זה שתרצו. פונקציה : תצוגת ציפורניים ותכשיטים, אחסון קוסמטיקה; יכול להיות נשלף; יכול להתאים את הגודל בהתאם לצרכים שלהם. משקל קל וקומפקטי, מעשי ונוח לנשיאה. תיבת אחסון שימושית עם ידית על מכסה להובלה קלה, מתאימה למשפחה, מכונית, בית ספר, חדר כושר, מקום עבודה, נסיעות, קמפינג, תיאור תפקידים : 72 טיפים לציפורניים ריק כלים לאמנות ציפורניים תיבת אחסון תצוגת תכשיטים תכשיטים מתמפרות : צבע : לבן / שחור / חומר שקוף : אקריליקווינטיות : 3 פוספי שכבה : - עשויה אקריליק פרימיום, בטוח, יציב ועמיד בשימוש .- עיצוב 72 רשת, מעמד מאחסן תכשיטי ציפורניים בשפתונים ומקל על למצוא את זה שאתה רוצה. ותצוגת תכשיטים, אחסון קוסמטיקה; יכול להיות נשלף; יכול להתאים את הגודל בהתאם לצרכים שלהם- משקל קל וקומפקטי, מעשי ונוח לנשיאה .- עיצוב פשוט אך מסוגנן, אלגנטי יוקרתי .- יכול לשמור על קישוטים שונים לאמנות ציפורניים מסודרים ונפרדים .- מתאים לשידה ביתית מקם את השפתון השונה שלך בצורה מסודרת, לא יותר בלגן. נהדר גם לשימוש מסחרי, כגון חנות קוסמטיקה וסלון ציפורניים. Pacakge כלול : 1 x אחסון אקרילי לאחסון ללקוחות מגיעים לטוב ביותר, אם יש בעיות איכותיות, אנחנו תמיד כאן בשבילך, אל תהסס לפנות אלינו! זה יהיה נמסר אליך תוך שבועיים.

המאפיינים האחרים

Color:
White / Black / Transparent
Material:
Acrylic
Quantity:
3 layer
Features:
- Made of premium Acrylic, safe, sturdy and durable in use.:
- 72-grid design, the stand stores lipsticks Nail Jewelry display separately and makes it easy to find the one you want.:
- Function:
nail and jewelry display, cosmetics storage; can be removable; can adjust the size according to their own needs
- Light weight and compact, practical and convenient to carry.:
- Simple but stylish design, high-end ang elegant.:
- Can keep different nail art decorations orderly and separate.:
- Suitable for home dresser to place your various lipstick neatly, no more mess. Also great for commercial use, such as cosmetics store and nail salon.:
Pacakge Included:
1 x Acrylic Storage Box:
Our customers deserve the best , If there are any quality problems, we are always here for you,feel free to contact us!It will be delivered to you within two weeks :

הצעות דומות