רצועת שורש כף היד ESD צג מקוון אלקטרוני אלקטרוני יחיד לא סטטי אזעקת כף יד תחנת עבודה עמידות בפני קורוזיה חזקה ועמידה
משופץ

רצועת שורש כף היד ESD צג מקוון אלקטרוני אלקטרוני יחיד לא סטטי אזעקת כף יד תחנת עבודה עמידות בפני קורוזיה חזקה ועמידה

ILS 1.00

בחנות

אזעקה אוטומטית : יכולה לפקח על מצב הלבוש של רצועת השורש האלקטרוסטטית של המפעיל ומצב ההארקה בזמן אמת, ולהבהיר אוטומטית כאשר מתרחשת חריגה יציב ובטוח : באמצעות שבבי מיקרו -מחשבים, ביצועי המעגל יציבים, ואספקת הסמכת הבטיחות הסטנדרטית מוגדרת כדי להבטיח בטיחות. רגיש ומעשי : תכנון הוכחת טיפש, צמיד האלקטרוסטטי נכשל, ויש לכבות את מתג ההפעלה באופן ידני. יישום רחב : הרגישות של האזעקה קלה להתאמה, ויכולה לשמש את מרבית רצועות היד האלקטרוסטטיות בשוק, עם טווח רחב יותר. חומר מעולה : עשוי מחומר פלסטי ונירוסטה, בעל עמידות בפני קורוזיה חזקה ועמיד. אזעקה אוטומטית : יכולה לפקח על מצב הלבוש של רצועת השורש האלקטרוסטטית של המפעיל ומצב ההארקה בזמן אמת, ולהבהיר אוטומטית כאשר מתרחשת חריגה. יציב ובטוח : באמצעות שבבי מיקרו -מחשבים, ביצועי המעגל יציבים, ואספקת הסמכת הבטיחות הסטנדרטית מוגדרת כדי להבטיח בטיחות. רגיש ומעשי : תכנון הוכחת טיפש, צמיד האלקטרוסטטי נכשל, ויש לכבות את מתג ההפעלה באופן ידני. יישום רחב : הרגישות של האזעקה קלה להתאמה, ויכולה לשמש את מרבית רצועות היד האלקטרוסטטיות בשוק, עם טווח רחב יותר. חומר מעולה : עשוי מחומר פלסטי ונירוסטה, בעל עמידות בפני קורוזיה חזקה ועמיד. מפרט : סוג פריט : ESD רצועת כף היד צג חומר : פלסטיק, מפרט נירוסטה : ארה"ב מצחיקים 100-240 V כיצד להשתמש : 1. חבר תחילה את חוט הקרקע של האזעקה האלקטרוסטטית לחוט קרקע ESD אמין 2. מסיבות בטיחותיות, אנא השתמש באספקת החשמל המאושרת על ידי תקנות הבטיחות, השתמש באספקת החשמל הסטנדרטית כדי לספק כוח לאזעקה האלקטרוסטטית והכניס את תקע DC לכל ממשק חשמל של גוף האזעקה 3. הכנס את צמיד האלקטרוסטטי המוסמך לממשק הקלט של האזעקה 4. כבה את מתג ההפעלה ל- ON, ואז האזעקה מתחילה לעבוד, האור הירוק פירושו רגיל, האור האדום פירושו לא תקין 5. אם נורת האזעקה אדומה ונשמעת האזעקה, ופרק כף היד האלקטרוסטטי מוסמך, מה שמעיד על כי ההתנגדות לגוף האדם של האדם הנמצא בשימוש נמוכה מדי. בשלב זה ניתן להתאים את הרגישות של ה- CAL בחזית גוף המטוס לרשימת חבילות האור הירוק : 1 x מארח 1 x מתאם 1 x כבל חשמל 1 x חוט קרקע 1 x מדריך למשתמש.

המאפיינים האחרים

Item Type:
ESD Wrist Strap Monitor
Material:
Plastic, stainless steel
Specifications:
US Plug 100-240V
How to Use:
1. First connect the ground wire of the electrostatic alarm to a reliable ESD ground wire:
2. For safety reasons, please use the power supply certified by the safety regulations, use the standard power supply to supply power to the electrostatic alarm, and insert the DC plug into any power interface of the alarm body:
3. Insert the qualified electrostatic wristband into the Input interface of the alarm:
4. Turn the power switch off to on, then the alarm starts to work, the green light means normal, the red light means abnormal:
5. If the alarm light is red and the alarm sounds, and the electrostatic wrist is qualified, which indicates that the human body resistance of the person in use is too low. At this time, the sensitivity of the CAL on the front of the fuselage can be adjusted to the green light:
Package List:
1 x Host:
1 x Adapter:
1 x Power Cord:
1 x Ground Wire:
1 x User Manual:

הצעות דומות