גדול קרמיקה קטורת בעל 2 ו 4 שעות סליל קטורת צורב תה בית קישוט אלמוג קונוס אנסאר קרמיקה מלאכות
משופץ

גדול קרמיקה קטורת בעל 2 ו 4 שעות סליל קטורת צורב תה בית קישוט אלמוג קונוס אנסאר קרמיקה מלאכות

ILS 363.12

בחנות

עבודה לחץ גדול, קטורת יכול להקל על עצבים, שקט ושלווה נסיעות עייף, קטורת יכול להוציא את מסע של לוטון, שיפור אוויר, הסרת ריח. יכול להקל על רוח, לעזור שינה, לתת לך לישון ברוח של השלמה. עבודה ומנוחה כאוס, קטורת יכול לתת לך נשימה שקטה, מעושן ויסות האנדוקרינית, לקדם את מחליף החדש הישן. יישום של שטח : תה חדר, מקדש, סלון, חדר שינה, משרד, יוגה וכן הלאה. עבודה לחץ גדול, קטורת יכול להקל על עצבים, שקט ו peaceful.Travel עייף, קטורת יכול להוציא את מסע של לוטון, שיפור אוויר, הסרת ריח.יכול להקל על רוח, לעזור שינה, לתת לך לישון ברוח של השלמה.עבודה ומנוחה כאוס, קטורת יכול לתת לך נשימה שקטה, מעושן ויסות האנדוקרינית, לקדם את מחליף החדש הישן.יישום של שטח : תה חדר, מקדש, סלון, חדר שינה, משרד, יוגה וכן הלאה. מפרט : חומר : קרמיקהגודל : 12 סנטימטר(4.3 אינץ) ליטר * ח * קליברקטורת מינים : זרימה חוזרת קטורת יעילות : טרי אוויר, להרגיע את העצבים, לעזור , קישוט, וכו'.יישום של שטח : תה חדר, מקדש, סלון, חדר שינה, משרד, יוגה וכן הלאה.חבילה כללה : 1איקס קטורת מבערהערות : 1. רק למכור מוצרים עיקריים, לא מוצרים אחרים. מאז מדידה ידנית נדרש, נא להשאיר רווח של 1-3 סנטימטר. בשל הבדלי מסך, הצבע עשוי להיות מעט שונה מהצבע הצפוי שלך, בבקשה לאפשר.להזכיר : לאחר שקבל את אריזה, אנא בדוק את אריזה והמוצר בזהירות. אם הפריט שהתקבל פגום או יש שאלות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני כדי לפתור את הבעיה. אנחנו נשיב בהקדם האפשרי ולעשות כמיטב יכולתנו כדי לענות על הצרכים שלך!בשל סיבות משלוח, את מצעים אינו תואם את תמונה. לאחר כביסה וגיהוץ, הם ייראו יפה כמו בתמונות.

המאפיינים האחרים

Material:
Ceramic
Size:
12cm(4.7inch)*8.7cm(3.4inch)*8.3cm(3.3inch) L * H * caliber
Incense species:
Backflow Incense
Efficacy:
Fresh air, calm the nerves, help , decoration, etc.
Application of space:
Tea room, temple, living room, bedroom, office, yoga and so on.
Package included :
1x incense burner:
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs!:
Due to shipping reasons, the bedding does not match the picture. After washing and ironing, they will look as beautiful as in the pictures. :

הצעות דומות