SRHMYWW מדף אמבטיה מארגן מארגן מקלחת קאדי מטבח קיר מדף תבלינים קיר ללא קידוח מתכת אטום חלודה לחדר אמבטיה ומטבח,
משופץ

SRHMYWW מדף אמבטיה מארגן מארגן מקלחת קאדי מטבח קיר מדף תבלינים קיר ללא קידוח מתכת אטום חלודה לחדר אמבטיה ומטבח,

ILS 20.00

בחנות

[התקנה קלה] : החל דבק ללא ציפורניים על הבסיס, החל מדבקה משנית, היצמד בקיר למשך 30 שניות והמתן 72 שעות לפני השימוש [אטום חלודה] : זה עשוי מכל חומר המתכת, חלודה ועמידה במים. אידיאלי לטמפרטורות לחות וסביבות רטובות, כמו חדרי אמבטיה או מטבחים. איכותו מבטיחה גם עמידות לאורך זמן. [עמיד] : אטום למים ודבק מאוד, הוא לא יקלף משטחים חלקים כמו זכוכית או אריחים. יכולתו הנושאת עומס גבוהה אידיאלית למדפי מקלחת. והמתחם הגבוה מונע ביעילות בקבוקים גדולים יותר ליפול. המשטח החלק ללא בור והקצוות המעוגלים מבטיחים שהוא לא יפגע בידיים שלך. [גודל] : 30 ס"מ*30 ס"מ*15 ס"מ. [השירות שלנו] : לקוחות יקרים, ברוך הבא לקנות את המוצרים שלנו. לאחר שתרכוש את המוצר, אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. [התקנה קלה] : החל דבק ללא ציפורניים על הבסיס, החל מדבקה משנית, היצמד בקיר למשך 30 שניות והמתן 72 שעות לפני השימוש. [אטום חלודה] : זה עשוי מכל חומר המתכת, חלודה ועמידה במים. אידיאלי לטמפרטורות לחות וסביבות רטובות, כמו חדרי אמבטיה או מטבחים. איכותו מבטיחה גם עמידות לאורך זמן. [עמיד] : אטום למים ודבק מאוד, הוא לא יקלף משטחים חלקים כמו זכוכית או אריחים. יכולתו הנושאת עומס גבוהה אידיאלית למדפי מקלחת. והמתחם הגבוה מונע ביעילות בקבוקים גדולים יותר ליפול. המשטח החלק ללא בור והקצוות המעוגלים מבטיחים שהוא לא יפגע בידיים שלך. [גודל] : 30 ס"מ*30 ס"מ*15 ס"מ. [השירות שלנו] : לקוחות יקרים, ברוך הבא לקנות את המוצרים שלנו. לאחר שתרכוש את המוצר, אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. מפרט : חומר : משקל מתכת נטו : 0.8 ק"ג צבע : שחור [גודל] : 35 ס"מ*30 ס"מ*פונקציה 15 ס"מ : בחדר האמבטיה ניתן להשתמש במדפי אחסון לאחסון מוצרי טיפוח עור כמו שמפו, מרכך, ג'ל מקלחת, קרם ובושם ו במטבח ניתן להשתמש במדף כדי לשים תבלינים ובקבוקי תיבול, ניתן להשתמש גם בחדר אוכל, בחדר שינה, בסלון ובטיפים להתקנת משרדים : התקנה נטולת ציפורניים. קח את המדבקה שאינה מסמנת בחוזקה על הקיר 4. חטף את המדף אל הוו הלא-מסמן 5. פניש ההתקנה מקלה על הארגון היומיומי! מותג שיצר דרכים מהורהרות לאחסון, לערום ולמיין את כל מה שבבית שלך. הוא יצרנית מדף אמבטיה מומחית שמעצבת מוצרים ביתיים יפהפיים לאלפי משפחות אמריקאיות במשך שנים. ואנחנו כל הזמן מרעננים את מגוון המוצרים שלנו כדי לעמוד בדרישות של לקוחות עוד יותר.

המאפיינים האחרים

Material:
Metal
Net weight:
0.8kg
Color:
Black
[Size]:
35cm*30cm*15cm
Function:
In the bathroom, storage racks can be used to store skin care products such as shampoo, conditioner, shower gel, lotion and perfume.:
In the kitchen, the shelf can be used to put spices and seasoning bottles,:
Can also be used in dining room, bedroom, living room and office:
installation tips:
Nail-free installation:
1.Wipe the wall clean first:
2.Peel off the protective film on the back:
3.Put the non-marking sticker firmly on the wall:
4.Snap the shelf onto the non-marking hook:
5.Finish the installation:
Makes everyday organisation easier!:
A brand that has created thoughtful ways to store, stack and sort everything in your home. is a specialist bathroom shelf manufacturer that has been designing beautiful home products for thousands of American families for years. And we are constantly refreshing our product range to meet the requirements of even more customers. :

הצעות דומות