חבילת Gorgecraft של 42 ברזל על טלאי כוכבים רקומים תפור על אפליקציות כוכבי בד מדבקות מדבקות כוכבי זהב מדבקות כובעי
משופץ

חבילת Gorgecraft של 42 ברזל על טלאי כוכבים רקומים תפור על אפליקציות כוכבי בד מדבקות מדבקות כוכבי זהב מדבקות כובעי

ILS 7.29

בחנות

7 צבעים 42 יחידות : תקבלו 42 טלאי פנטגרם צבעוניים שונים ב 7 צבעים : כחול, אדום, שחור, כסף, לבן, ירוק וצהוב, 6 מכל צבע מתאים נכון לגודל : ברזל על טלאי כוכבים הם בערך 1.18 אינץ '/3 ס"מ ואורך 1. איכות גבוהה : ברזל על טלאי כוכבים מיוצרים מבד באיכות גבוהה וכוללים עיצוב כוכב ייחודי לעמידות ושימוש לאורך זמן. קל לשימוש : ניתן לתפור את התיקון הזה לרוב הבגדים. אם אתה רוצה למנוע ממנו ליפול, עדיף לתפור אותו. יישום רחב : 7 הצבעים השונים של ברזל על טלאי כוכבים יכולים לשמש עבור DIY, מסוגנן, מעשי וניתן לכביסה, ניתן להתאים אותם לבגדים צבעוניים, נעליים, תיקים, כובעים או משמשים לתיקון חורים, צלקות וכתמים על בגדים. חבילת Gorgecraft של 42 ברזל על טלאי כוכבים רקומים תפור על אפליקציות כוכבי בד מדבקות מדבקות כוכבי זהב מדבקות כובעי בד בגדים נעלי חולצות מעילים מפרט מוצר : חומר : גודל בד : ברזל על טלאי כוכבים הם בערך 1.18in/3 ס"מ רוחב ורוחב 1.18 אינץ '/3 ס"מ אורך ו עיצוב ייחודי : 1. תקבל 42 טלאי פנטגרם צבעוניים שונים ב 7 צבעים : כחול, אדום, שחור, כסף, לבן, ירוק וצהוב, 6 מכל צבע. טלאי ברזל על כוכבים מיוצרים מבד באיכות גבוהה וכוללים עיצוב כוכב ייחודי לעמידות ושימוש לאורך זמן. ניתן לתפור את התיקון הזה לרוב הבגדים. אם אתה רוצה למנוע ממנו ליפול, עדיף לתפור אותו. ניתן להשתמש ב -7 הצבעים השונים של ברזל על טלאי כוכבים עבור DIY, מסוגנן, מעשי וניתן לכביסה, ניתן להתאים אותם לבגדים צבעוניים, נעליים, תיקים, כובעים או רגילים לתיקון חורים, צלקות וכתמים על בגדים.

המאפיינים האחרים

Material:
Cloth
Size:
Iron on star patches are approximately 1.18in/3cm wide and 1.18in/3cm long.
Unique Design:
1. You will receive 42 different colour pentagram patches in 7 colours:
blue, red, black, silver, white, green and yellow, 6 of each colour.
2. Iron on star patches are made from high quality fabric and feature a unique star design for durability and long lasting use.:
3. This patch can be sewn on to most garments. If you want to keep it from falling off, it is best to sew it on.:
4. The 7 different colours of Iron on star patches can be used for DIY, stylish, practical and washable, they can be matched with different coloured clothes, shoes, bags, hats or used to repair holes, scars and stains on clothes. :

הצעות דומות