אופטי מיקרוסקופ סט ביולוגי מדע ניסיוני עזרי הוראת מיקרוסקופ
משופץ

אופטי מיקרוסקופ סט ביולוגי מדע ניסיוני עזרי הוראת מיקרוסקופ

ILS 0.33

בחנות

לחקור את מיקרו העולם, אופטי מיקרוסקופ סט השתמש במברג לכיסוי הסוללה על הזרוע המעוקלת, ולאחר מכן הנח שתי סוללות מסוג "א." לתוך תיבת הסוללה בהתאם לקטבים "+" ו -" -". החלף את מכסה הסוללה והדק את הברגים. (מוצר זה אינו כולל סוללות). סובב את טבלת ההמרה האובייקטיבית, וכאשר אתה שומע צליל, הוא מציין שהתאמתם להגדלה המתאימה. ככל שהעדשה האובייקטיבית ארוכה יותר, כך הגדלה גדולה יותר. שמור את העדשה האובייקטיבית קרוב ככל האפשר לדגימה, התבונן מהעינית ואז הזז לאט את צינור העדשה כלפי מעלה לאחור עד שהתמונה ברורה. סובב את טבלת ההמרה האובייקטיבית, וכאשר אתה שומע צליל, הוא מציין שהתאמתם להגדלה המתאימה. ככל שהעדשה האובייקטיבית ארוכה יותר, כך הגדלה גדולה יותר. לחקור את מיקרו העולם, אופטי מיקרוסקופ סטלהשתמש מברג כדי את סוללה כיסוי על מעוקל זרוע, ולאחר מכן מקום שני "א" סוג סוללות לתוך תיבת הסוללה על פי "+" ו "-" קטבים. החלף את מכסה הסוללה והדק את הברגים. (מוצר זה אינו כולל סוללות)לסובב את המטרה המרה שולחן, וכאשר אתה שומע קול, זה מציין כי יש לך מותאם המתאים הגדלה. ככל שהעדשה האובייקטיבית ארוכה יותר, כך הגדלה גדולה יותר שמור את העדשה האובייקטיבית קרוב ככל האפשר לדגימה, התבונן מהעינית ואז הזז לאט את צינור העדשה כלפי מעלה לאחור עד שהתמונה ברורה ספק כוח למוצר : א/5 גודל על 2 (לא כלול)משקל מוצר : 1.2 (קילוגרם)גורם הגדלה : 100 פי 600 פי 1200 מקור אור למוצר : אור לד מפרט : 49.5 חומר : סגסוגתחבילה כללה : מיקרוסקופ * 1אם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.שמור את העדשה האובייקטיבית קרוב ככל האפשר לדגימה, התבונן מהעינית ואז הזז לאט את צינור העדשה כלפי מעלה לאחור עד שהתמונה ברורה.

המאפיינים האחרים

49.5 * 31.5 * 11.5cm:
Material:
Alloy
Package Included:
microscope*1:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Keep the objective lens as close as possible to the specimen, observe from the eyepiece, and then slowly move the lens tube upwards in reverse until the image is clear :

הצעות דומות