קערות אטריות נירוסטה זהב יפני סט של 2, טיקטסן נירוסטה 7 אינץ 'קערת מרק שכבה כפולה זהב עם מקלות אכילה וכפות לאודון, סובה, פו,
משופץ

קערות אטריות נירוסטה זהב יפני סט של 2, טיקטסן נירוסטה 7 אינץ 'קערת מרק שכבה כפולה זהב עם מקלות אכילה וכפות לאודון, סובה, פו,

ILS 0.33

בחנות

ערכות קערת ראמן אסייתיות ייחודיות של 2 (6 חלקים) - כל סט כולל קערת ראמן בסגנון יפני יפה, מקלות אכילה וכף מרק אז יהיה לך כל מה שאתה צריך בשביל החוויה האמיתית ההיא של חווית אוכל אסייתית מסורתית. בנייה כפולה עם קירות כפולים - לא תהיה חם כשאתה מחזיק אוכל מבושל. הבנייה הכפולה -קירות מספקת בידוד לשמירה על טמפרטורת מזון נכונה - חם או קר. עמידות במיוחד - ערכות הקערה של ראמן שלנו מיוצרות מפלדת אל חלד בדרגת מזון. שולי ידית חלקים, מרגישים מאוד נוחים לשימוש ולהחזיק. יציב מספיק לשימוש יומיומי בסיסי, ועמיד לשנים הבאות. נקי קל - בטוח למדיח כלים, קל ונוח לנקות באמצעות שטיפת ידיים וגם במדיח כלים בטוח. עם זאת, אנו ממליצים על שטיפת ידיים לברק ואיכות ארוכי טווח. מתנה מושלמת לאוהבי ראמן - עם העיצוב המסורתי המקסים שלה, ערכת הקערה הזו היא כלי אוכל מושלם מתווה לחברים, משפחה או לעבודה. ערכות קערת ראמן אסייתיות ייחודיות של 2 (6 חלקים) - כל סט כולל קערת ראמן בסגנון יפני יפה, מקלות אכילה וכף מרק. אז יהיה לך כל מה שאתה צריך בשביל החוויה האמיתית ההיא של חווית אוכל אסייתית מסורתית. בנייה כפולה עם קירות כפולים - לא תהיה חם כשאתה מחזיק אוכל מבושל. הבנייה הכפולה -קירות מספקת בידוד לשמירה על טמפרטורת מזון נכונה - חם או קר. עמידות במיוחד - ערכות הקערה של ראמן שלנו מיוצרות מפלדת אל חלד בדרגת מזון. שולי ידית חלקים, מרגישים מאוד נוחים לשימוש ולהחזיק. יציב מספיק לשימוש יומיומי בסיסי, ועמיד לשנים הבאות. נקי קל - בטוח למדיח כלים, קל ונוח לנקות באמצעות שטיפת ידיים וגם במדיח כלים בטוח. עם זאת, אנו ממליצים על שטיפת ידיים לברק ואיכות ארוכי טווח. מתנה מושלמת לאוהבי ראמן - עם העיצוב המסורתי המקסים שלה, ערכת הקערה הזו היא כלי אוכל מושלם מתווה לחברים, משפחה או לעבודה. מפרט : צבע : חומר מכסף צבעוני קשת : חבילת פלדה אל חלד של פרימיום 304 כוללת : קערות ראמן 2x, 2x כפות, 2x מקלות קופץ קערות אטריות קוטר : 7.1 אינץ '; עומק : 2. אורך מקלות אכילה : 9. SAFE של מדיח כלים : כן אירוע : קערות הראמן טובות לראמן, פו, נודלס, אודון או כל ארוחות מרק. סט קערות ראמן זה יהווה מתנה מושלמת לחברים, משפחה או עמיתים לעבודה. משטח חלק מערכות קערה אלה עשויות מפלדת אל חלד איכותית, עיצוב מלוטש הופך את פני השטח לחלק ונוח לאחיזה. המראה המתכתי המזרק עם לק מראה, אין לדאוג לדעוגת צבע או לנקב כיוון שהוא שכבת מתכת שמקורה מטכנולוגיית אלקטרוליזציה של ואקום. הערה ותחזוקה קלה לניקוי זה פשוט מריץ את מדיח הכלים.

המאפיינים האחרים

Color:
Colorful Rainbow Silver
Material:
Premium 304 Stainless steel
Package includes:
2x Ramen Bowls, 2x Spoons, 2x Chopsticks
Noodle Bowls Diameter :
7.1 inch;Depth:2.5 inches;Weight
Spoons Length:
7.5 inch, Width
Chopsticks Length:
9.2L inch.
Dishwasher Safe:
Yes
Occasion:
The Ramen Bowls are good for Ramen, Pho, Noodles, Udon or any Soup meals. This Ramen Bowl Set will make a perfect gift for friends, family or co-workers.
Smooth surface:
These Bowl Sets are made of quality stainless steel, polished design makes the surface is smooth and comfortable to grip. Shinning metallic look with a mirror polish, No worry about color fading or chipping as it ’s a metal layer that comes from vacuum electroplating technology.:
Note & Maintenance:
Easy to clean it just runs the dishwasher it. Is not easily rusted or had any other problems:
Recommended to hand wash for a long time last using:
Don't put them into microwave because of the stainless steel material:
Please feel free to contact us if you have any questions, we’ll do our best to offer help. You can ask questions to us through the “Customer questions & answers” below, and we will contact you as soon as possible. Thank you for your trust in us.:

הצעות דומות