אטמי אוזניים תקע הפחתת רעש עבור מגן שינה איטום רעש אטם אוזניים למקרה סיליקון אוזניים חבירות ביטול תקע שינה
משופץ

אטמי אוזניים תקע הפחתת רעש עבור מגן שינה איטום רעש אטם אוזניים למקרה סיליקון אוזניים חבירות ביטול תקע שינה

ILS 2.33

בחנות

【תיבת אחסון ניידת : : כל זוג אטמי אוזניים מצוידים בתיבת אחסון עצמאית לנשיאה קלה ישנם פתחי אוורור משני צידי תיבת האחסון. ניתן למקם את אטמי האוזניים ישירות לאחר הכביסה כדי לשמור עליהם מאווררים ויבשים. 【רך ונוח : חומר הסיליקון ההיפואלרגני הוא רך ונוח במיוחד. כל זוג אטמי אוזניים שוקל רק 1.6 גרם, מה שמקטין את הלחץ על תעלת האוזן במידה רבה יותר ומתאים ללבוש לטווח הארוך. אטמי האוזניים קלים וקטנים, קלים יותר להכניסו, מתרחבים לאט לאוזניים, הגנו על עור התוף שלכם בכל עת ובכל מקום. אטמי האוזניים מתאימים לסצינות שונות כמו שינה, נסיעות, שחייה, גלישה, קונצרטים ומוזיקה חיה. החומר הרך מתאים לאוזניים ביתר קלות ולא יגרום לכאב או לאי נוחות. תן לך זמן שקט או תן לך לילה שקט. מפרט : חומר : סיליקון גודל : 9-12 מ"מ אנשים רלוונטיים : מעל 10 שנים תכונה : 1. פילטר סאונד מיוחד אטמי האוזניים מצוידים במסנני סאונד מיוחדים כדי לסייע בחיסול רעשי רקע סביבתי, אך הם לא יסגרו את האוזניים לחלוטין, כך שאתה עדיין יכול לשמוע את שעון המעורר שלך וצלילים חשובים אחרים. מבנה מטרייה בת שלוש שכבות אטמי האוזניים המלאים מאמצים מבנה מטרייה בת שלוש שכבות, שיכול להחליש את ההשפעה של גלי קול על עור התוף שלוש פעמים, ויכול להתאים טוב יותר לתעלת האוזן, ומתאים לאנשים עם אוזן שונה גדלי תעלה. רך ונוח חומר הסיליקון ההיפואלרגני הוא רך ונוח במיוחד. כל זוג אטמי אוזניים שוקל רק 1.6 גרם, מה שמקטין את הלחץ על תעלת האוזן במידה רבה יותר ומתאים ללבוש לטווח הארוך. עמיד לאזרקי האוזניים הסיליקון יש דחיית מים טובה וניתן להשתמש בהם לאחר שטיפה וייבוש. זה היגייני ונוח. חיי השירות יכולים להגיע ל -2-3 שנים. תיבת אחסון ניידת כל זוג אטמי אוזניים מצוידים בתיבת אחסון עצמאית לנשיאה קלה. ישנם פתחי אוורור משני צידי תיבת האחסון. ניתן למקם את אטמי האוזניים ישירות לאחר הכביסה כדי לשמור עליהם מאווררים ויבשים. וודא כי אטמי האוזניים נקיים לפני השימוש. הרם את קצה האוזן כלפי מעלה. הכניסו את אטמי האוזניים לעומק ככל האפשר לתעלת האוזן. שחרר את האוזניים שלך ודחף את אטמי האוזניים שוב. החבילה כלולה : 1 זוגות צמצום רעש אטמי אוזניים.

המאפיינים האחרים

Material:
Silicone
Size:
9-12mm
Applicable people:
over 10 years old
Feature:
1. Special sound filter:
The earplugs are equipped with special sound filters to help eliminate environmental background noise, but they will not completely close your ears, so you can still hear your alarm clock and other important sounds.:
2. Three-layer umbrella structure:
The full-fit earplugs adopt a three-layer umbrella structure, which can attenuate the impact of sound waves on the eardrum three times, and can better fit the ear canal, and is suitable for people with different ear canal sizes.:
3. Soft and comfortable:
The hypoallergenic silicone material is extremely soft and comfortable. Each pair of earplugs weighs only 1.6 grams, which reduces the pressure on the ear canal to a greater extent and is suitable for long-term wear.:
4. Durable:
The silicone earplugs have good water repellency and can be used after washing and drying. It is hygienic and convenient. The service life can reach 2-3 years.:
5. Portable storage box:
Each pair of earplugs is equipped with an independent storage box for easy carrying. There are vents on both sides of the storage box. The earplugs can be placed directly after washing to keep them ventilated and dry.:
How to use:
1. Make sure the earplugs are clean before use:
2. Lift the tip of the ear obliquely upward.:
3. Put the earplugs as deep as possible into the ear canal.:
4. Loosen your ears and push the earplugs in again.:
Package Included:
1 pair Noise reduction earplugs :

הצעות דומות