מכשיר מגן מתח על מתח PV, מגן מתח מתח נמוך של מתח DC 40KV 3P 1000V למערכת סולארית
משופץ

מכשיר מגן מתח על מתח PV, מגן מתח מתח נמוך של מתח DC 40KV 3P 1000V למערכת סולארית

ILS 83.30

בחנות

חלון חזותי : החלון הוויזואלי של מגן מתח זה מציין את תנאי העבודה, כך שתוכל לפקח על המצב בפועל בזמן הגנה רב : מגן מתח זה בעל הגנה מרובה, כמו זרם יתר, התחממות יתר של הגנה וטכנולוגיית טמפרטורה וטכנולוגיית מעגלי חולצה. ביצועים מצוינים : מגן מתח זה כולל זרם דליפה נמוך, תגובה מהירה, מתח נמוך של מתח ופריקה של פער (N PE), תוכלו לבחור אותה בביטחון!. חומר מחשב : הקליפה של מגן הזינוק עשויה מחומר מחשב, שהוא מעכב להבה ועמיד בפני קורוזיה, הוא יכול להגן ביעילות על המגן. עיצוב מודולרי : מגן מתח זה מאמץ עיצוב מודולרי, אשר הופך אותו לפשוט להתקנה ונייד. חלון חזותי : החלון הוויזואלי של מגן מתח זה מציין את תנאי העבודה, כך שתוכל לפקח על המצב בפועל בזמן. הגנה רב : מגן מתח זה בעל הגנה מרובה, כמו זרם יתר, התחממות יתר של הגנה וטכנולוגיית טמפרטורה וטכנולוגיית מעגלי חולצה. ביצועים מצוינים : מגן מתח זה כולל זרם דליפה נמוך, תגובה מהירה, מתח נמוך של מתח ופריקה של פער (N PE), תוכלו לבחור אותה בביטחון!. חומר מחשב : הקליפה של מגן הזינוק עשויה מחומר מחשב, שהוא מעכב להבה ועמיד בפני קורוזיה, הוא יכול להגן ביעילות על המגן. עיצוב מודולרי : מגן מתח זה מאמץ עיצוב מודולרי, אשר הופך אותו לפשוט להתקנה ונייד. חלון חזותי : החלון הוויזואלי של מגן מתח זה מציין את תנאי העבודה, כך שתוכל לפקח על המצב בפועל בזמן . הגנה רב : מגן מתח זה בעל הגנה רב, כמו זרם יתר, הגנה מחוממת יתר ובקרת טמפרטורה וטכנולוגיית מעגלי חולצה . ביצועים מצוינים : מגן מתח זה כולל זרם דליפה נמוך, תגובה מהירה, מתח נמוך של מתח ופרוק פער (N PE), תוכלו לבחור אותה בביטחון! 4. חומר מחשב : הקליפה של מגן הזינוק עשוי מחומר מחשב, שהוא מעכב להבה ועמיד בפני קורוזיה, הוא יכול להגן ביעילות על המגן . תכנון מודולרי : מגן מתח זה מאמץ תכנון מודולרי, אשר הופך אותו לפשוט להתקנה ונייד. מפרט : סוג פריט : DC Surge Protector Maximum מתח עבודה רציף : 1000 VDCDISCARBORY זרם : 20 KA (8/20μS) זרם פריקה מקסימאלי : 40 KA (8/20 מיקרו) הגבלת מתח בזרם פריקה נומינלי : פחות או שווה לחומר של 3.8 קילו -ויל : חסין אש ומעכב להבה pcinstallation : 35 מדריך סטנדרטי הגנת מסילה ציון : IP20 CROMETY תיאור : 1. סדרה זו של מגן מתח חלה על TT ו- IT עם AC 50, 60 Hz, 1000 V ומתחת ל- IT S, TN CS ומערכות אספקת חשמל אחרות יכולה לשמש כחיבור Equestotential בממשק בין LPZ1, LPZ2 ו- LPZ3. בסיס העיצוב תואם עבור IEC61643 1 ול- GB8802. הקליפה מיועדת להתקנה על מסילת מדריך חשמל 35 מ"מ .

המאפיינים האחרים

Item Type:
DC Surge Protector
Maximum Continuous Working Voltage:
1000VDC
Discharge Current:
20KA(8/20μs)
Maximum Discharge Current:
40KA(8/20μs)
Limiting Voltage at Nominal Discharge Current:
Less than or equal to 3.8KV
Shell Material:
Fireproof and flame retardant PC
Installation:
35 Standard guide rail
Protection Grade:
IP20
Commodity Description:
1. This series of surge protector is applicable to TT and IT with AC 50, 60Hz, 1000V and below The IT S, TN CS and other power supply systems can be used as the equipotential connection at the interface between LPZ1, LPZ2 and LPZ3. The design basis is in accordance with for IEC61643 1 and for GB8802.1. The shell is designed to be installed on 35mm electrical guide rail.:
2. The product has a built in failure release device. When the surge protector fails due to over current overheating and breakdown, the failure release device can automatically disconnect it from the power grid, and the visual warning indicator module changes from green (normal) to red (fault). The module with the protector can be rep:

הצעות דומות