L-ROM FHISD אסטרונומיה טלסקופים, טלסקופ למתחילים עם חצובה מתכווננת, עיניים ומראה פלנטרית, טלסקופי רפרקטור HD
משופץ

L-ROM FHISD אסטרונומיה טלסקופים, טלסקופ למתחילים עם חצובה מתכווננת, עיניים ומראה פלנטרית, טלסקופי רפרקטור HD

ILS 38.60

בחנות

[אופטיקה באיכות גבוהה] אורך מוקד 700 מ"מ וצמצם 60 מ"מ, עדשה מרובת מצופות לחלוטין מציעות ניגודיות מעולה ובהירות של תמונת התצוגה בואו עם 3 עיניים ועדשת ברלו 3x. [חצובה מתכווננת] החצובה מאוד יציבה עם איזון טוב ומעט מאוד נדנדה, ההרכבים מחזיקים את הטלסקופ בצורה מאובטחת. [קל לשימוש] טלסקופי נסיעות זה מהיר וקל להתקנה תוך דקות אפילו עבור טירון וילד. מהשממה או מהחצר האחורית שלך, אתה מוכן לתפוס וללכת עם תרמיל נסיעות. סטאש הטלסקופ, חצובה בגובה מלא, וכל אביזרי הבונוס הכלולים באריזה קלה אחת. [קל משקל ונייד ותרמיל] בין אם אתה מכוון מהשממה או מהחצר האחורית שלך, אתה מוכן לתפוס וללכת עם תרמיל נסיעות. סטאש הטלסקופ, חצובה בגובה מלא, וכל אביזרי הבונוס הכלולים באריזה קלה אחת. [מציע שירות לקוחות באיכות גבוהה] אתה מוזמן ליצור איתנו קשר אם כל בעיה במוצרי האופטיקה שלנו, שירות הקווים המיוחד שלנו יעבוד קשה כדי להחזיר את החיוך על הפנים שלך. [אופטיקה באיכות גבוהה] אורך מוקד 700 מ"מ וצמצם 60 מ"מ, עדשה מרובת מצופות לחלוטין מציעות ניגודיות מעולה ובהירות של תמונת התצוגה. בואו עם 3 עיניים ועדשת ברלו 3x. [חצובה מתכווננת] החצובה מאוד יציבה עם איזון טוב ומעט מאוד נדנדה, ההרכבים מחזיקים את הטלסקופ בצורה מאובטחת. [קל לשימוש] טלסקופי נסיעות זה מהיר וקל להתקנה תוך דקות אפילו עבור טירון וילד. מהשממה או מהחצר האחורית שלך, אתה מוכן לתפוס וללכת עם תרמיל נסיעות. סטאש הטלסקופ, חצובה בגובה מלא, וכל אביזרי הבונוס הכלולים באריזה קלה אחת. [קל משקל ונייד ותרמיל] בין אם אתה מכוון מהשממה או מהחצר האחורית שלך, אתה מוכן לתפוס וללכת עם תרמיל נסיעות. סטאש הטלסקופ, חצובה בגובה מלא, וכל אביזרי הבונוס הכלולים באריזה קלה אחת. [מציע שירות לקוחות באיכות גבוהה] אתה מוזמן ליצור איתנו קשר אם כל בעיה במוצרי האופטיקה שלנו, שירות הקווים המיוחד שלנו יעבוד קשה כדי להחזיר את החיוך על הפנים שלך. תכונה : טלסקופ ❤60 מ"מ מתאים מאוד למדענים ולמטיילים לנהל תצפיות אסטרונומיה יבשתית המעוניינות במתחילים, בני נוער, ילדים, מטיילים, סטודנטים, או שיש להם ידע רב יותר על שמי הלילה. לא ניתן לפעול, אתה יכול להקים במהירות ולמצוא בקלות את האובייקט שלך ללא כלים. הטלסקופ השבירה המושלמת מתאימה למתחילים או לילדים לחקור את השמיים, כך שאינו נשא טלסקופ שבירה וחצובה אלומיניום מתכווננת קלה, ארוז בתיק, זה נוח מאוד עבור כוכבי הכוכבים והמשפחות הצעירים לצפות בכוכבים בכל זמן ובכל מקום. מפרט : חומר : סגסוגת אלומיניום ועדשות אובייקטיביות פלסטיק קוטר : 60 מ"מ עינית אורך מוקד : H12.

המאפיינים האחרים

Material:
Aluminum Alloy And Plastic
Objective Lens Diameter:
60mm
Eyepiece Focal Length:
H12.5mm/H20mm/SR4mm
Finder Mirror:
5 * 24
Zenith mirror:
1.5X
Barlow mirror:
3X
Focal Length:
700mm
PACKING LIST:
1 X Telescope Tube:
1 X Zenith Mirror:
3 X Eyepiece:
1 X Triangle Bracket:
1 X Color Box:
Reminder:
If The Image Is Blurred, Use The Focus Wheel To Adjust The Focus. :
When Observing Outdoor Objects With An Astronomical Telescope Indoors, Please Do Not Close The Windows To Avoid Image Distortion Due To The Reflection Of The Window Glass. :
Do Not Use The Telescope To Observe The Sun Directly, So As Not To Damage The Eyes.:
Your Satisfaction Is Our Top Priority, If You Have Any Questions, Please Feel Free To Contact Us, We Will Serve You As Soon As Possible! :

הצעות דומות