EYHLKM אחסון צעצועים מתקפל תא המטע
משופץ

EYHLKM אחסון צעצועים מתקפל תא המטע

ILS 0.67

בחנות

-כוח מבד לא ארוג ללא ריח ללא ריח, בן שלוש שכבות, המקדם אוורור ומגן על הדברים המאוחסנים שלך -אפשר לשתי ידיות, לא יקרע כשאתם מזיזים או מרימים את מכולות האחסון של הבגדים הללו יש משחת קסם משני צידי החלק העליון, כך שתוכלו לנתק את החלק העליון אם תרצו. - אתה יכול להכניס לזה הכל. אם יש לך ילדים, תיבת הצעצועים הזו יכולה לעזור לך לארגן כמה צעצועים תחת מיטת עליית הגג של ילדך. - חזה הצעצוע הזה מתקפל בקלות ותוכל לאחסן אותו כמעט בכל מקום שאני אוהב. - נוח לראות מה אתה מכניס לתיק הבדים וחוסך יותר זמן כשאתה מחפש כמה בגדים. מאפשרת לראות בדיוק מה יש בפנים כך שאין חיפוש וחפירה מיותרים. -כוח מבד לא ארוג ללא ריח ללא ריח, בן שלוש שכבות, המקדם אוורור ומגן על הדברים המאוחסנים שלך. -אפשר לשתי ידיות, לא יקרע כשאתם מזיזים או מרימים את מכולות האחסון של הבגדים הללו יש משחת קסם משני צידי החלק העליון, כך שתוכלו לנתק את החלק העליון אם תרצו. - אתה יכול להכניס לזה הכל. אם יש לך ילדים, תיבת הצעצועים הזו יכולה לעזור לך לארגן כמה צעצועים תחת מיטת עליית הגג של ילדך. - חזה הצעצוע הזה מתקפל בקלות ותוכל לאחסן אותו כמעט בכל מקום שאני אוהב. - נוח לראות מה אתה מכניס לתיק הבדים וחוסך יותר זמן כשאתה מחפש כמה בגדים. מאפשרת לראות בדיוק מה יש בפנים כך שאין חיפוש וחפירה מיותרים. -כוח מבד לא ארוג ללא ריח ללא ריח, בן שלוש שכבות, המקדם אוורור ומגן על הדברים המאוחסנים שלך. -מישיות עם שתי ידיות, לא יקרעו כשאתה מזדק או תרים את מכולות אחסון הבגדים האלה יש משחת קסם משני צידי החלק העליון, כך שתוכל לנתק את החלק העליון אם אתה רוצה .- אתה יכול להכניס אליו הכל. אם יש לך ילדים, תיבת הצעצועים הזו יכולה לעזור לך לארגן כמה צעצועים תחת מיטת עליית הגג של ילדך. - חזה הצעצוע הזה מתקפל בקלות ותוכל לאחסן אותו כמעט בכל מקום שאני אוהב. - נוח לראות מה אתה מכניס לתיק הבדים וחוסך יותר זמן כשאתה מחפש כמה בגדים. מאפשר לך לראות בדיוק מה יש בפנים כך שאין חיפוש וחפירה מיותרים. פירט : צבע : שחור / חומר לבן : בדים לא ארוגים : 74x39x33 ס"מ / 29x15x13 חפירה כוללת : 1 x תיבת אחסון בד מתקפלת (אחרים לא כלולים) הערות : 1. רק למכור מוצרים עיקריים, לא מוצרים אחרים . מכיוון שנדרשת מדידה ידנית, אנא השאר מרחב של 1-3 ס"מ . בגלל הבדלי המסך, הצבע עשוי להיות שונה במקצת מהצבע הצפוי שלך, אנא אפשר. הזמנה : לאחר קבלת האריזה, אנא בדוק את האריזה ואת המוצר בזהירות. אם הפריט שהתקבל פגום או שיש לו שאלות, אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל כדי לפתור את הבעיה.

המאפיינים האחרים

Color:
Black/White
Material:
Non-woven Fabric
Size:
74x39x33cm / 29x15x13 in
Package Includes:
1 x Foldable Fabric Storage Box (Others Not Included):
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs!:
The products are all taken in kind. Due to different monitors, different photographic equipment, different light, etc., chromatic aberration may occur. If you are too sensitive to colors, please buy with caution. :

הצעות דומות

Cabilock 3PC
משופץ
Cabilock 3PC
בחנות
ILS 3.00
] הערכה: