קולומביה גברים דלתא רידג למטה ז ' קט
משופץ

קולומביה גברים דלתא רידג למטה ז ' קט

ILS 90.72

בחנות

100% פוליאסטר, 100% פוליאסטר, 650 מילוי כוח למטה בידוד, מוסמך אומני-חום : בגדי רפלקטיבי החום המוגנים בפטנט שלנו הם מערכת ניהול חום הגוף האולטימטיבית לביצועים בחוץ. הבטנה הפנימית מורכבת מדפוס הנקודות המתכתי שלנו שנועד לשמור על חום, בעוד שהבד הנושם מפזר לחות. 100% למטה בידוד : את 650 למטה למלא ומבולבל הוא גמיש בכל הנקודות הנכונות, מתן נוסף לופט, תכליתי בכושר, וחום מרבי עבור שנים של שימוש והנאה. מעיל פוך נוח : מעיל דלתא רידג ' לגברים של קולומביה הוא תערובת פנטסטית של חום קל במיוחד שרק מילוי פוך יכול לספק. זה הוא שלך ללכת מעיל עבור מגוון רחב של פעילויות חוצות במזג האוויר קר אקלים. בנייה מוצקה : באמצעות האחרון חום חותם בנייה, מים עמיד בד, עם מחייב במכפלת, צווארון ושרוול, אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי זה מעיל יהיה לספק חם ונאמן שירות. תכונות שימושיות : מעיל זה כולל מגן סנטר מובנה רך ושני כיסי יד עם רוכסן כדי לשמור על פריטים קטנים מאובטחים. ז 'קט הפוך של דלתא רידג' ממנף את יתרון המשקל האולטרה ואת החום העליון שרק מילוי פוך יכול לספק. סופר קליל ועם זאת מיועד לגברים, הז ' קט הזה לוקח את היתרון החום של מילוי למטה ומשלב מעטפת עמידה במים, מרופדת בבטנה הרפלקטיבית של אומני-חום, לתערובת המושלמת של שמירת חום על פני מגוון רחב של אקלים חיצוני, קל עד קר מאוד.

 את 650 למלא כוח למטה בידוד עובד בתיאום עם שלנו לנשימה תרמית רירית, כדי ליצור נהדר לובש מעיל. רוכסן צד כיסים לשמור שלך קטן פריטים מאובטח (כולל הידיים שלך כאשר בחוץ לקבל נוסף קר). את מים עמיד בד, חום אטום בנייה עם מחייב במכפלת, צווארון, ושרוול שומר למטה לופט במקום, ואתה מוגן במהלך רוב כל דבר סתיו או חורף יכול צלחת החוצה.

 ז ' קט חורף זה זמין בצבעים וגדלים רבים. זמין ב להאריך שינוי גודל. התאמה פעילה וקבועה. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא נכון, לנצל שלנו שינוי גודל תרשים הבא מדידה הוראות : עבור את שרוולים, להתחיל במרכז האחורי של הצוואר שלך ולמדוד על כתף ולמטה כדי את שרוול. אם אתה בא עם מספר חלקי, עגול עד למספר הבא אפילו. לחזה יש למדוד את החלק המלא ביותר של החזה, מתחת לבית השחי ומעל השכמות, תוך שמירה על סרט המדידה יציב ורמה. 
עשוי 100% פוליאסטר. בידוד : 650 מילוי כוח למטה, מוסמך. במשך יותר מ 80 שנים, קולומביה ספורט החברה כבר עושה ציוד עבור אנשים שנהנים בחוץ מחוספס נמצא בצפון מערב האוקיינוס השקט הרבה מעבר. מבוסס בפורטלנד, אורגון אנחנו עדיין עושים הלבשה עניינית, הנעלה, ואביזרים כדי לשמור אותך חם, יבש, מגניב, מוגן לא משנה מה.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות