דואר מצטיין ישר דוקרני מחבר 2 יחידות 1/4 אינץ מזהה צינור עקיצה מחיצות משושה איחוד פליז דוקרני הולם מחברים עם שטוח מכונת כביסה
משופץ

דואר מצטיין ישר דוקרני מחבר 2 יחידות 1/4 אינץ מזהה צינור עקיצה מחיצות משושה איחוד פליז דוקרני הולם מחברים עם שטוח מכונת כביסה

ILS 6.99

בחנות

האביזרים הם קבוע עם 2 יחידות נירוסטה מנקי, 1 יחידות קבוע 6 זווית אגוז, ו 1 מחשב מטלטלין 6 זווית אגוזים, המהווים את פונקצית של מחיצת טנק טווח טמפרטורה : -40 כדי 160 מעלות פרנהייט. למחבר יש 2 קצוות דוקרניים, אשר כאשר משתמשים בהם עם מהדקי צינור או שרוולי כיווץ או פרולים (לא כלולים) יכולים ליצור אטימה הדוקה על הצינור. מפרק הסרעפת משמש לחיבור ישיר של שני צינורות באותו קוטר. חבילה כוללת : 2 יחידות צינור עקיצה פעמיים בראשות מפרקים עם שטוח מנקי, עשוי פליז מזויף, חזק יותר יצוק פליז. מפרט : גודל : 48.2 מ מ חומר : פליז מתאים להתקנה בחביות בעובי 1-7 מ מ קוטר קו מרכזי : מ ' 10 פתיחה גדולה מ-10 מ מ מחבר : טווח טמפרטורות ראש כפול : -40 עד 160 מעלות פרנהייט האביזרים קבועים עם 2 יחידות מנקי נירוסטה, 1 יחידות אגוז קבוע 6 זווית, ו-1 יחידה אגוזי זווית 6 ניתנים להזזה, המהווים את הפונקציה של מיכל המחיצה. מפרק הלוח משמש לחיבור שני צינורות באותו קוטר ישירות. הוא עשוי פליז מזויף ובעל חוזק גבוה יותר מפליז יצוק. למחבר יש 2 קצוות דוקרניים שיכולים ליצור אטימה הדוקה על הצינור בשימוש עם מהדקי צינור או שרוולי לחיצה או פרולים (לא כלול). חבילה כללה : 2 יחידות צינור עקיצה מחברים 2 יחידות 1/4 אינץ שטוח מנקי.

המאפיינים האחרים

Size:
48.8x6.2mm
Material:
Brass
Suitable for installation in barrels of 1-7mm thickness:
Center line diameter:
M10
Opening greater than 10mm:
Connector:
Double head
Temperature range:
-40 to 160 degrees Fahrenheit
The accessories are fixed with 2pcs stainless steel washers, 1pcs fixed 6 angle nut, and 1pc movable 6 angle nuts, which form the function of the bulkhead tank.:
The clapboard joint is used to connect two hoses of the same diameter directly. It is made of forged brass and has higher strength than cast brass.:
The connector has 2 barbed ends that can form a tight seal on the hose when used with hose clamps or crimp sleeves or ferrules (not included).:
Package Included:
2PCS hose barb connectors:
2PCS 1/4Inch flat washers :

הצעות דומות