פרסי מדליות מתלה קופסת צל צבאית תיק תצוגה לדגל קבורת הלוויה עבור ותיקים אמריקאים מתקיימים דגל 3x5 ', תעודה, מדליה, סיכות, טלאים.
משופץ

פרסי מדליות מתלה קופסת צל צבאית תיק תצוגה לדגל קבורת הלוויה עבור ותיקים אמריקאים מתקיימים דגל 3x5 ', תעודה, מדליה, סיכות, טלאים.

ILS 109.99

בחנות

איכות התצוגה המשודרגת- תצוגת הדגל הצבאית של פרסי המדליות שלנו מיוצרת עם 100% אורן ניו זילנד ו -2 מ"מ זכוכית אמיתית הציגו את דגל הוותיק, הקבורה או ההלוויה שלכם יחד עם מדליות צבאיות, טלאים וסיכות בגאווה. מגוון מעוצב- תא הדגל הנפרד העליון מתאים לדגל אמריקאי מקופל 3x5 'עם כרטיסיות זכוכית אמיתיות וכרטיסיות מאובטחות מאחור כדי להחזיק את הדגל בצורה מאובטחת ואבק ללא תצוגה ללא תחזוקה. התא הגדול של 11 ½ x 13 ¾ "התא התחתון מושלם לקיום כל השבחים שלך כולל תעודה, מדליות, טלאים וסיכות תחזוקת סיכות ואבק ללא אבק. מושלם לא רק לצבא אלא שוטרים, כבאים ומגיבים ראשונים אחרים. עמידה חופשית או רכוב קיר- תצוגה צבאית מעוצבת להפליא יכולה להיות חופשית בעמידה על כל משטח שטוח כמו מדף או מנטל, או שניתן לתלות אותה על הקיר בעזרת קולבי חומרה ומסור מתכת שלנו. מתנה מהורהרת - תצוגת מתלה פרסי מדליה היא המתנה המושלמת עבור אותם יקירים בצבא, שוטרים, כבאים ועוד. הדרך המושלמת להציג את כל מה שהשיגו והקריבו את שירותנו ואת הקהילה שלנו. בבעלות משפחתית- המוקדש לספק את המוצר האיכותי ביותר, מתלה פרסי מדליות הוא עסק מהימן בבעלות משפחתית. אם אינך מרוצה לחלוטין מתלה תצוגת הפרסים שלך, אנא צור קשר עם היצרן תוך 30 יום מקבלת ההזמנה שלך לקבלת החזר כספי מלא. איכות התצוגה המשודרגת- תצוגת הדגל הצבאית של פרסי המדליות שלנו מיוצרת עם 100% אורן ניו זילנד ו -2 מ"מ זכוכית אמיתית. הציגו את דגל הוותיק, הקבורה או ההלוויה שלכם יחד עם מדליות צבאיות, טלאים וסיכות בגאווה. מגוון מעוצב- תא הדגל הנפרד העליון מתאים לדגל אמריקאי מקופל 3x5 'עם כרטיסיות זכוכית אמיתיות וכרטיסיות מאובטחות מאחור כדי להחזיק את הדגל בצורה מאובטחת ואבק ללא תצוגה ללא תחזוקה. התא הגדול של 11 ½ x 13 ¾ "התא התחתון מושלם לקיום כל השבחים שלך כולל תעודה, מדליות, טלאים וסיכות תחזוקת סיכות ואבק ללא אבק. מושלם לא רק לצבא אלא שוטרים, כבאים ומגיבים ראשונים אחרים. עמידה חופשית או רכוב קיר- תצוגה צבאית מעוצבת להפליא יכולה להיות חופשית בעמידה על כל משטח שטוח כמו מדף או מנטל, או שניתן לתלות אותה על הקיר בעזרת קולבי חומרה ומסור מתכת שלנו. מתנה מהורהרת - תצוגת מתלה פרסי מדליה היא המתנה המושלמת עבור אותם יקירים בצבא, שוטרים, כבאים ועוד. הדרך המושלמת להציג את כל מה שהשיגו והקריבו את שירותנו ואת הקהילה שלנו. בבעלות משפחתית- המוקדש לספק את המוצר האיכותי ביותר, מתלה פרסי מדליות הוא עסק מהימן בבעלות משפחתית. אם אינך מרוצה לחלוטין מתלה תצוגת הפרסים שלך, אנא צור קשר עם היצרן תוך 30 יום מקבלת ההזמנה שלך לקבלת החזר כספי מלא.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות