תוספת שולחן נתב, סגסוגת 6061 חמצון אנודי חמצון גוזם גוזם צלחת אלומיניום ברגי מתאם סגסוגת
משופץ

תוספת שולחן נתב, סגסוגת 6061 חמצון אנודי חמצון גוזם גוזם צלחת אלומיניום ברגי מתאם סגסוגת

ILS 17.82

בחנות

צלחת אלומיניום אנודיזציה קשה, מה שאומר שהיא לא שופעת בגלל התקשרות חותך סגסוגת אלומיניום חזקה ועמידה פונקצית לוח ספסל עבודה מתקדם מספק משטח הרכבה מחוספס, שטוח ואופקי לגוזם/הנתב שלך. קל לשימוש : קל לשימוש, מתאים ליון הבית שלהם. מדריך קידוח חור ציר מאתר בצורה מושלמת את החורים לתבנית מדריכי מגירות ומדריכי מגירות. כלים מעשיים : כלים שימושיים ומעשיים לנגרות DIY או מהנדסים מקצועיים. ייצור משובח, מבטיח איכות, סולם Accu e, קל לאופח E. לוח ספסל עבודה מתקדם מספק משטח הרכבה מחוספס, שטוח ואופקי לגוזם/הנתב שלך . צלחת אלומיניום אנודיזית קשה, מה שאומר שהיא לא תיפול בגלל מתלה נתב כבד, עשוי סגסוגת אלומיניום ועמידות. תותב חור מרכז נוח ליישור הנתב למרכז חור המקדחה . הסולם הכפול על פני השטח מקל על יישור הגדר ושומר על ריבוע עם השולחן, מה שמקל על קידוח התקדמות והתקנה של כל נתב. מפרט : תכונות : ייצור עדין, מבטיח איכות, סולם קלים, קל לאופניים לוח הספסל של נתב. תותב ליישור הנתב למרכז חור המקדחה. הסולם הכפול על פני השטח מקל על יישור הגדר ושומר עליו מרובע עם השולחן, מה שמקל על קידוח והתקנה של כל נתב. הגוזם קל כדי להפסיק, לחיסכון בעבודה וקל לביצוע ולהרחיב את השימוש במכונת זמירה. מפרט : סוג פריט : שולחן הנתב הכנס חומר חומר : סגסוגת אלומיניום 6061 (טיפול בחמצון אנודי) גודל : 120 x 120 x 8 מ"מ / 4.31in התאמה : התאמה ל- Makita RT0700 C (מרחק חור בורג 56x45x54.3 מ"מ) מתאים לדונג צ'נג (מרחק חור בורג 70x60 מ"מ) מתאים לאובן (מרחק חור בורג 70x60 מ"מ) מתאים לקן (מרחק חור בורג 70x60 מ"מ) מתאים לבודא (בורג בורג (בורג בורג) מרחק חור 70x60 מ"מ) מתאים ל WORX (מרחק חור בורג 70x60 מ"מ) רשימת חבילה : 1 x הכנס צלחת 1 שקית אביזר.

המאפיינים האחרים

Features:
Fine manufacturing, quality assured, accu e scale, easy to ope e.:
Advanced router workbench board provides a rugged, flat and horizontal mounting surface for your trimmer/router.:
Hard anodized aluminum plate, which means it will not sag due to heavy-duty router suspension, made of aluminum alloy and durable.:
Convenient center hole bushing for aligning the router to the center of the drill hole.:
The double scale on the surface makes it easy to align the fence and keep it square with the table, making it easy to accu ely drill and install any router.:
The trimmer is easy to ope e, labor-saving, and easy to ope e and expand the use of trimming machine.:
Specification:
Item Type:
Router Table Insert Plate
Material:
Aluminum Alloy 6061 (Anodic Oxidation Treatment)
Size:
120 x 120 x 8mm / 4.72 x 4.72 x 0.31in
Fitment:
Fit For Makita RT0700C (Screw Hole Distance 56x45x54.3MM):
Fit For Dong Cheng(Screw Hole Distance 70x60mm):
Fit For Aoben(Screw Hole Distance 70x60mm):
Fit For KEN(Screw Hole Distance 70x60mm) :
Fit For BODA(Screw Hole Distance 70x60mm):
Fit For WORX(Screw Hole Distance 70x60mm) :
Package List:
1 x Insert Plate:
1 Bag of Accessory:

הצעות דומות