דוד חימום חשמלי נייד עם מצבי חימום של 900 וואט, מאוורר מיני אישי נדנוד עם התחממות יתר והגנה על קצה לבית / משרד / חדר
משופץ

דוד חימום חשמלי נייד עם מצבי חימום של 900 וואט, מאוורר מיני אישי נדנוד עם התחממות יתר והגנה על קצה לבית / משרד / חדר

ILS 51.99

בחנות

טכנולוגיית קרמיקה : תנור חימום זה כולל גופי חימום קרמיים מתקדמים המספקים חימום מהיר וחסכוני יותר באנרגיה מאשר רדיאטורים מלאים בשמן רגיל תנור חימום חשמלי זה מושלם לשמירה על חום החורף. תרמוסטט מתכוונן : בקרת תרמוסטט קלה לשימוש ומתכווננת לחלוטין מובנית בתנור המיני כדי לפקח על טמפרטורת האוויר שמסביב ולהבטיח יעילות חימום אופטימלית. מתקדם בטיחות תכונות : נבנה התחממות יתר הגנה משופר אנטי-טיפ מעל מתג מבטיח את מקורה מיני דוד באופן מיידי מכבה בכל מצב לא בטוח, נותן לך שקט נפשי. קל משקל ונייד : את קל משקל וקומפקטי עיצוב מאפשר את קטן דוד כדי להיות מועבר לכל מקום אתה צורך זה ביותר, ביצוע זה מושלם להשתמש בבתים, מוסכים, קרוונים ומשרדים. נייד & נמוך רעש * נייד ידית עיצוב, קל לנשיאה, רעש נמוך, אינו משפיע על שינה או עבודה, מתאים לבית, משרד, חדר שינה, סלון. מחמם מאוורר קרמי מיני 900 וולט מחמם חשמלי נייד חימום מחמם שימושי לחימום חדר משרד ביתי מחמם רדיאטור מפרט : מתח מדורג : 110-240 וולט (50-60 הרץ) צריכת חשמל : 900 וואט חומר : שרירי בטן + מחשב + התנגדות דלק גודל מוצר : 10.5 צבע תיבת גודל : 19.8 * 12 סנטימטר תכונות : - תרמוסטט מתכוונן : הטמפרטורה הרצויה וחום יכול להיות שנבחר באופן מיידי. -לתכנות 12-שעה טיימר : לא לדאוג שוכח לעצור אותו. - דיגיטלי הוביל מסך : ערכים ברורים וגלויים, קל להתאים. - אין כבלים מבולגנים : עיצוב נייד, חיסכון בשטח. - שימוש בטוח : את פלסטיק דיור נשמר מגניב, באופן אוטומטי סגור ויש לו בטוח קרמיקה חימום פונקציה. - מתכוונן תקע נטייה : נוח, קומפקטי וחזק, יכול להיות מחובר לכל 2 שקעי תקע. אתה יכול להתאים את כיוון של 2 תקעים עם את תקע סיבוב כפתור. שיטה : - חבר את התנור לשקע החשמל הרצוי. - הפעל או כבה את המתג במכשיר. - להשתמש + כפתור כדי להגדיל את טמפרטורת כדי לבחור את הטמפרטורה הרצויה, או להשתמש - כפתור כדי להוריד את הטמפרטורה. - לחץ על הכפתור בצד ימין כדי לבחור את מהירות המאוורר הרצויה. - כאשר המתג נלחץ באופן מלא או כבוי שוב ואת דוד הוא ניתק משקע החשמל. אחסן במקום בטוח. רשימת אריזה 1 * חשמלי דוד 1 * מדריך למשתמש.

המאפיינים האחרים

Rated voltage:
110 - 240V (50 - 60Hz)
Power consumption:
900W
Material:
ABS+PC+ resistance fuel
product size:
10.5*11*16.5
color box size:
19.3*13.8*12cm
Features:
- Adjustable thermostat:
The desired temperature and heat can be selected immediately.
- Programmable 12-hour timer:
Don't worry about forgetting to stop it.
- Digital LED screen:
Clear and visible values, easy to adjust.
- No messy cables:
portable design, saving space.
- Safe use:
The plastic housing is kept cool, automatically closed and has a safe ceramic heating function.
- Adjustable plug orientation:
Convenient, compact and powerful, can be plugged into any 2 plug sockets. You can adjust the direction of the 2 plugs with the plug rotation button.
Method:
- Plug the heater into the desired power outlet.:
- Turn the switch on or off on the device.:
- Use the + button to increase the temperature to select the desired temperature, or use the - button to lower the temperature.:
- Press the button on the right to select the desired fan speed.:
- When the switch is fully pressed or turned off again and the heater is unplugged from the power outlet. Store in a safe place.:
Packing list::
1*Electric heater:
1*User manual :

הצעות דומות